خودرو های خارجی

فعالان بازار می‌گویند ‌درمورد خودروهای وارداتی پرطرفدار نو و دست‌دوم در آینده نزدیک با افزایش تقاضا مواجه خواهیم بود. در واقع به نظر می‌رسد این روند در طول ماه اسفند ادامه داشته باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»، افزایش دوباره  قیمت ارز از یک سو و از سوی دیگر وضعیت مبهم روابط سیاسی کشورمان با طرف‌های خارجی و همچنین ادامه ممنوعیت واردات خودرو در سال ١٤٠٠ سبب شده است بازار خودرو  به‌ویژه خودروهای وارداتی این روزها از لحاظ قیمت پرنوسان باشد و این امر بازار را آبستن افزایش قیمت خودروهای وارداتی کرده است. 

اگرچه فعالان بازار معتقدند که طی یکی- دو  هفته اخیر قیمت خودروهای خارجی متناسب با رشد نرخ ارز چندان افزایش نیافته است و تقریبا از ثبات برخوردار بوده اما درشرایط موجود می‌توان متصور بود که این وضعیت در صورت ادامه رشد نرخ ارز پایدار نخواهد بود و احتمال افزایش بهای خودروهای وارداتی طی هفته‌های آینده محتمل باشد.  

به گزارش خبرنگار ما، فعالان بازار می‌گویند ‌درمورد خودروهای وارداتی پرطرفدار نو و دست‌دوم در آینده نزدیک با افزایش تقاضا مواجه خواهیم بود. در واقع به نظر می‌رسد این روند در طول ماه اسفند ادامه داشته باشد.

درآخر این‌که هرچند دراین‌باره افزایش تقاضا برای خرید خودروهای وارداتـــــی به‌دلیل مسافرت‌های نوروزی ‌تاثیرات خود را دارد، اما درعین حال دلایل اصلی این اتــــــفاق همان است که در ابتدای مطلب به‌آن اشاره شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =