شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو (کادک)

شرکت کرمان موتور با هدف داخلی سازی موتور خودرو جک J۴ در تلاش است تا با برپایی نمایشگاهی از تاریخ  ۹ لغایت ۲۰ اسفندماه جاری، فرصت های همکاری با قطعه سازان داخلی را معرفی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو (کادک)، در راستای تحقق شعار رونق تولید و با توجه به استراتژی بلند مدت این مجموعه برای تولید یک خودرو اختصاصی و برنامه ریزی برای تولید انبوه آن، در نمایشگاه داخلی سازی موتور جک J۴ بخش عمده ای از قطعات موتور این خودرو که قابلیت ساخت داخل آن توسط سازندگان داخلی وجود دارد در معرض دید قطعه سازان و شرکت های دانش بنیان داخلی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، این شرکت که طی سال‌های گذشته وظیفه تامین قطعات خودروهای مونتاژی شرکت‌های زیرمجموعه کرمان‌خودرو شامل کرمان‌موتور و خودروسازان بم را برعهده داشته، به‌منظور شناسایی شرکت‌های فعال و توانمند درعرصه بومی‌سازی قطعات موتور خودرو و درراستای استفاده از تمام ظرفیت‌های صنعت‌ قطعه سازی کشور این نمایشگاه را دایر کرده است.

همین گزارش حاکی است، شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان‌خودرو (کادک) بستری مناسب را برای بومی‌سازی کلیه قطعات خودروهای تولیدی مجموعه خودروسازی کرمان فراهم کرده تا با تکیه بر دانش مهندسان ایرانی و زیرساخت‌های موجود درصنایع قطعه‌سازی کشور، علاوه‌بر بومی‌سازی و خودکفایی درزمینه تولید خودرو در کشور، سهم به‌سزایی درمیزان اشتغال‌زایی جوانان داشته باشد.

برپایه این گزارش، شرکت های قطعه ساز و شرکت های دانش بنیان داخلی علاقه مند به مشارکت در طرح داخلی سازی موتور خودرو جک J۴ می توانند طی روزهای ۹ لغایت ۲۰ اسفندماه جاری به صورت حضوری از این نمایشگاه واقع در تهران، کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج، بلوار نخل، جنب ساختمان اداری صدف، طبقه دوم بازدید به‌عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =