کاسترول «ON»

به ‌گفته کاسترول سری ON به‌عنوان برند جدید این مجموعه برای پشتیبانی از خودروهای تمام‌برقی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این سری شامل روانکارهایی برای گیربکس خودروهای برقی، مایع ضدیخ-ضدجوش (کولنت) برای این خودروها و گریس‌های اختصاصی برای قطعات مختلف آنها خواهد بود.

روغن اختصاصی «e-transmission» باعث می‌شود عمر سیستم انتقال قدرت افزایش یابد درنتیجه خودروهای برقی می‌توانند با یک‌بار شارژ پیمایش بیشتری داشته باشند.

طراحی ای-کولنت سبب می‌شود باتری‌ها حتی در بدترین شرایط هم خنک‌تر باشند. همین موضوع باعث می‌شود هنگام شارژهای خیلی سریع (بیش‌از ۱۵۰ کیلووات ساعت) دمای آنها کترل شود. ازسوی‌دیگر ای-گریس خودروهای برقی را قادر می‌سازد در زمینه طول عمر قطعات و تحمل دمای بالا بهتر عمل کنند.

محصولات سری ON کاسترول کمک می‌کند صنعت خودرو به سه هدف اصلی در هماهنگ شدن با دنیای برقی نزدیک‌تر شود. براساس تحقیقات کاسترول، سه اصل مهم به عنوان اهداف اساسی صنعت خودرو شناخته می‌شود که شامل شارژ شدن در مدت زمان کمتر از ۳۱ دقیقه، دراختیار داشتن توان پیمایشی بیش‌از ۴۶۹ کیلومتر و قیمت کمتر از ۳۶ هزار دلار است. 

 حرکت به سمت حمل ‌و نقل برقی

درحالی که کشورهای مختلف ازجمله انگلستان درتلاشند هرچه‌ زودتر فروش خودروهای تمام‌درون‌سوز را ممنوع کنند، اما براساس پیش‌بینی‌ها نهایتا ۸۰درصد خودروهای سواری تا سال ۲۰۵۰ به صورت برقی عرضه خواهند شد.

درواقع رقابت در رسیدن به این سه هدف باعث می‌شود مشتریان به سمت هدف نهایی سال ۲۰۵۰ حرکت کنند. محصولات سری ON کاسترول در تمام نمایندگی‌های برند BYD در چین از سال جاری در دسترس هستند.

روانکارهای اختصاصی کاسترول برای خودروهای برقی طی همکاری با تیم‌ موتوراسپرت فرمولای برقی جگوار طراحی شده‌اند تا محدودیت‌های خودروهای برقی را حتی در رقابت‌های داخل پیست نیز کاهش دهند.

ماندهیر سینگ «Mandhir Singh»، معاون ارشد کاسترول گفت: «بیش‌از یک قرن است که کاسترول در فناوری‌ و نوآوری پیشگام بوده، ما به طور مدام به‌دنبال خلق محصولات بهتر و مناسب‌تر برای تامین نیاز مشتریان هستیم و همیشه به‌این سمت حرکت کرده‌ایم. باتوجه به شتاب‌گرفتن استفاده از خودروهای برقی و نیاز به شارژ سریع‌تر این خودروها، تصمیم گرفتیم به خلق ارزش در این زمینه کمک کنیم. سری محصولات کاسترول ON روانکارها و مایعاتی را برای خودروهای الکتریکی فراهم می‌کند که امکان غلبه بر این چالش‌ها را دارد. ما با تخصص گسترده خود در بخش فناوری‌های کاسترول به اهداف این حوزه جدید و به شکل‌گیری آینده حمل‌ونقل کمک می‌کنیم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =