شرکت لاستیک‌‌سازی گودیر آمریکا

بزرگ‌ترین اتحادیه خودرویی اروپا که به نام مخفف «ADAC» شناخته می‌شود، نتایج تست پایداری تایرهای با عملکرد بالا را منتشر کرده است که براساس آن گودیر «EfficientGrip Performance 2» بالاترین امتیاز را در بحث کارکرد به ثبت رسانده زیرا بیش‌از دوبرابر سایر برندها زیر فشار این تست باقی مانده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، در این تست محبوب‌ترین خودرو اسپرت اروپایی یعنی فولکس‌واگن گلف با رینگ 205/55R16 مورد استفاده قرار گرفت که البته به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایزها در بازارهای مختلف اروپایی شناخته شده و در بسیاری از هاچ‌بک‌ها و سدان‌های این منطقه استفاده می‌شود. 

پس از تست مشخص شد سری EfficientGrip Performance 2 گودیر بیشترین مقاومت را در برابر سایش، فاصله ترمزگیری کوتاه و قابلیت کنترل در مسیرهای خیس دارد. نتایج آماری این تست نشان می‌دهند تایر فوق در شرایط مشخص ۵۵ هزار و ۳۰۰ کیلومتر دوام می‌آورد، درحالی که در همین شرایط؛ میانگین نتایج به‌دست‌آمده از رقبا ۲۴ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است؛ یعنی حدود نصف میانگین محصول گودیر. 

این تست باعث شد گودیر توسط موسسه TUV SUD حائز کسب استاندارد کیفی در بخش طول عمر شود. براساس بررسی‌ها این تایر نسبت‌به نسل قبلی خود تا ۵۰درصد مسافت قابل‌پیمایش بیشتری دارد و از محصولات میشلن در این بخش ۲۰درصد جلوتر است. 

همچنین گودیر نسبت‌به چهار رقیب مطرح دیگر مسافت ترمزگیری کمتری را در مسیرهای خشک و خیس برجای گذاشت.

 پیتور ناگلسکی، مدیر بازریابی گودیر در اروپا گفت: «خوشحالیم که نتایج آزمون ADAC نتایج تست‌های قبلی را اثبات می‌کند. واضح است EfficGrip Performance 2 برای رانندگانی که مسافت قابل‌پیمایش برای آنها در اولویت است، گزینه‌ قابل تعملی به‌حساب می‌آید. دستیابی به دو برابر مسافت پیموده‌شده نسبت به تایرهای رقیب باعث می‌شود هزینه‌ها را برای رانندگان به‌شکل  قابل‌توجهی کاهش دهد، همچنین مزایای زیست‌محیطی برای مدیران ناوگان نیز به همراه داشته باشد». 

سری EfficientGrip Performance 2 در ۴۵سایز یعنی ۱۵ تا ۱۸ اینچ ارائه شده است، به غیر از این نتایج فوق‌العاده، از ویژگی‌های خلاقانه‌ای همچون انعطاف‌پذیری بالای آج برخوردار است که منجر به چنین عملکردی در این سری می‌شود. این عملکرد با بررسی پارامترهای تایر به دست آمده که البته تجربه رانندگی نیز در این زمینه تاثیرگذار است زیرا سبب می‌شود  این محصول در سطح عالی عمل ‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =