اتوبوس ‌های مک ‌گیلز

سابقه همکاری میشلن و سرویس اسکاتلندی مک‌گیلز به۱۹سال پیش بازمی‌گردد یعنی زمانی‌که قرارداد همکاری دوجانبه‌ای بین این دو شرکت منعقد شد، اما حالا که موعد تمدید این قرارداد رسیده، هر دو طرف تمایل به گسترش همکاری در ابعاد مختلف دارند. براساس این قرارداد؛ میشلن و مک‌گیلز در مسیر توسعه اتوبوس‌های تک و دو کابینه سبزتر همکاری خواهند کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، در پایان سال گذشته میلادی مک‌گیلز، «اِکسپلور داندی فروم» را از «نشنال‌اکسپرس» خریداری کرد تا تبدیل به بزرگ‌ترین خدمات‌دهنده عمومی بخش‌خصوصی اتوبوس‌های انگلستان شود. 

حالا این شرکت ۶۵۰ دستگاه اتوبوس را در سراسر اسکاتلند و با استخدام ۱۲۰۰ نفر مدیریت می‌کند. میشلن به غیر از تامین، مدیریت کسب‌وکار تایرهای این شرکت را از سال ۲۰۰۲ برعهده دارد.

راسل هندرسون، مدیر فنی اتوبوس‌های مک‌گیلز می‌گوید: « از همکاری با میشلن خوشحال هستیم و طی این سال‌ها راهکارهای عملی به ما ارائه شده که ما نسبت به ادامه این همکاری دلگرم کرده است. روابط ما با میشلن همیشه مثبت و عالی بوده و ارتباطات بین دو شرکت کاملا یکپارچه است. فکر می‌کنم همین موضوع رمز موفقیت امتداد این روابط بوده، قرارداد جدید ما با بهترین تایرساز دنیا باعث می‌شود کیفیت و ارزش تیم ما به اثبات برسد». یکی از بخش‌های مهم قرارداد جدید همکاری میشلن به پایدارسازی توسعه شرکت مک‌گیلز پرداخته است.»

تایرهایی که در اتوبوس‌های مک‌گیلز به‌کار می‌روند، توسط پلت‌فرم‌های هوشمند میشلن برای پیگیری عمر تایرها زیرنظر قرار دارند و متخصصان میشلن نیز نقش نظارتی خود را ایفا می‌کنند. وقتی عمق آج لاستیک‌ها به کمتر از ۳ تا ۴ میلی‌متر برسد، به‌طور خودکار برای حفظ مصرف سوخت اخطارهایی برای سرویس‌دهی به اتوبوس مشکل‌دار ارسال می‌شود. 

در سایت رمیکس میشلن آمده است با مواد کاملا طبیعی اقدام به ِ این موارد کند . میشلن قصد دارد در دوره جدید همکاری با مک‌گیلز استراتژی 4R خود را در این مجموعه پیاده‌سازی کند که شامل چهار بخش کاهش، استفاده مجدد، بازیافت و بازسازی «Reduce, Reuse, Recycle,  و  Renew» است.

هندرسون ادامه می‌دهد: «دو ‌کسب‌وکار اصلی ما تمرکز جدی بر پایدارسازی توسعه دارد و این جنبه اصلی در تمدید قرارداد بود. با سیاست ابتکاری میشلن برای مدیریت تایر، می‌توانیم مسافت پیموده‌شده بیشتری را از لاستیک‌های خود انتظار داشته باشیم و ردپایمان در محیط‌زیست را کاهش دهیم».

میشلن برای اتوبوس‌های شهری این شرکت تایرهای سری ایکس InCity HL Z  را درنظر گرفته که دیواره آن مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های خارجی ازجمله  در تصادف‌ دارد. همچنین نسل جدید تایرهای سری X Multi Z & D در برخی اتوبوس‌های تک‌کابینه مک‌گیلز که ابعاد کوچک‌تری دارند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =