تایرهای کشاورزی بریجستون

بریجستون؛ به‌عنوان بزرگ‌ترین تایرساز ژاپنی تصمیم گرفته است به مشتریان تایرهای کشاورزی خود دو برابر زمان گارانتی بیشتری را پیشنهاد کند. به این ترتیب ۱۰سال پس‌از خرید این تایرها، درصورتی‌که با مشکل مواجه شوند، نمایندگی‌های بریجستون اقدام به تعویض آنها خواهند کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این نخستین‌بار است که سری تایرهای VX-TRACTOR و VT-TRACTOR را با گارنتی طولانی‌مدت عرضه می‌کند. البته به غیر از این تصمیم، زمان آغاز ارائه خدمات گارانتی نیز تغییر کرده است. 

تا پیش‌از این مدت گارانتی پنج‌سال و از زمان تولید کارخانه محاسبه می‌شد، اما اکنون شرایط تغییر کرده و زمانی‌که کشاورز اقدام به خرید تایر کند به‌طور کامل از مزایای خرید در ۱۰ سال استفاده خواهد کرد.

گری پوئل، مدیرفنی بریجستون گفت:«ما از ارائه ضمانت‌نامه جدید با مدت زمان تمدید شده به کشاورزان خوشحالیم. در اطلاعات فنی ما، به وضوح شاهد بهبود مداوم قابلیت اطمینان محصولات خود هستیم که در محیط کشاورزی کار می‌کنند. این امر با پیشرفت فناوری تولید و ویژگی‌های جدید در طراحی امکان‌پذیر شده است. بسیار خوشحالیم که مدت گارانتی را دو برابر کنیم، این موضوع به‌وضوح نشانه اعتماد به‌نفس و اطمینان به محصولات‌مان است. البته تمام اینها برای کشاورز بدون هزینه اضافه خواهد بود.»

تایرهای بریجستون توسط شبکه توزیع این شرکت در سراسر انگلستان با پشتیبانی کامل ارائه می‌شود. این شبکه تجربه زیادی در ارائه محصولات به کشاورزان برتر داشته است. 

همچنین این شرکت خود را موظف می‌داند به‌عنوان پشتیبان همیشه در کنار کشاورز حضور داشته باشد. نسل جدید تایرهای کشاورزی بریجستون به‌نام VX-TRACTOR و VT-TRACTOR  در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی سال ۲۰۱۹ معرفی شد. 

شهر هانوفر آلمان از۱۰ تا ۱۶ نوامبر آن سال منتظر بود بریجستون این محصول را به‌عنوان برترین‌های نمایشگاه آن سال معرفی کند. در سال ۲۰۱۴ این شرکت نیز موفق شد در همین نمایشگاه عنوان برترین تامین‌کننده تایرهای کشاورزی را کسب کند. 

از مهم‌ترین مزایای این سری می‌توان به مقاومت بیشتر در برابر سایش و جایگزینی برخی مواد اولیه آن با مواد بازیافتی طبیعی اشاره کرد. به این ترتیب محصولی تولیدشده علاوه‌بر تامین نیاز کشاورز آسیب کمتری هم به محیط زیست وارد می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =