ساندرو استپ ‌وی ۲۰۲۱

برای دومین‌بار طی سه ماهه گذشت اعلام شد تامین تایر چند خودرو دیگر از محصولات گروه رنو را جی‌تی‌تایر برعهده خواهد گرفت. گروه رنو تصمیم دارد به غیر از نسل جدید داچیا ساندرو و لوگان، نسخه استپ‌وی نیز مجهز به تایرهای جی‌تی سینرژی E۱ باشد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو قرار است با تایرهای سایز ۲۰۵/۶۰R۱۶ عرضه شود که برای خودرویی در سبک هاچ‌بک کراس‌اوور مناسب به نظر می‌رسد. سری جی‌تی‌سینرژی E۱ نسل جدیدی از راهکارهای هوشمند این تایرساز  برای ارائه مقاومت غلتشی پایین‌تر علاوه‌بر آسایش و ایمنی در شرایط مرطوب و خشک است.

این سری محصولات جی‌تی در مرکز تحقیق و توسعه جی‌تی‌تایر در هانوِر آلمان طراحی و مهندسی و برای تست این محصول از سه میدان تست در انگلستان، آلمان و اسپانیا استفاده شده است.

توماس فرانزیل، مدیرارشد جی‌تی تایر فرانسه گفت: «به‌منظور اطمینان خاطر طرف فرانسوی در قرارداد با رنو سعی کردیم موارد کیفی سایر تامین‌کنندگان OE با این شرکت را نیز رعایت کنیم. قرارداد با رنو می‌تواند تاثیر چشمگیری بر اعتبار جی‌تی‌تایر در اروپا داشته باشد. در هر صورت بسیاری از رانندگان اروپایی عملکرد و قیمت را ازجمله عوامل کلیدی در انتخاب تایر درنظر می‌گیرند. پیش از رنو جی‌تی تایر موفق شده بود تامین محصولات مختلف گروه فولکس‌واگن آلمان را برعهده بگیرد. 

از جمله این محصولات می‌توان به فولکس‌واگن تیگوان (جی‌تی کامفورت XA۲)، نسل پنجم فولکس‌واگن کدی (جی‌تی سینرژی H۲)، فولکس‌واگن تی-کراس (جی‌تی سینرژی E۱)، فولکس‌واگن تیگوان (جی‌تی کامفورت XA۱) و سئات آرونا (جی‌تی سینرژی E۱) اشاره کرد.

بخش زیادی از تایرهایی که توسط جی‌تی تایر تامین شده‌اند متعلق به بازار انگلستان که اتفاقا یکی از مراکز تست میدانی این شرکت در آنجا قرار دارد، هستند. پس از آن می‌توان به اسپانیا اشاره کرد که مرکز اصلی تولید محصولات سئات و زیرمجموعه اسپانیایی گروه فولکس‌واگن است.

در کنار آن محصولاتی که توسط گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان تولید می‌شوند نیز در جایگاه بعدی قرار دارند. اما ظاهرا قرار است رومانی و فرانسه به‌عنوان مراکز بعدی جی‌تی‌تایر  باشند زیرا در این کشورها اقدام به عرضه خودروهای مجهز به تایرهای این شرکت کرده که می‌تواند در بازار افترمارکت این کشورها نیز فعالیت کند.

مارتین ولز، مدیر تامین OEM اروپای جی‌تی‌تایر گفت: «برای امضای دو قرارداد طی دوماه با گروه رنو ما از نهایت کیفیت جی‌تی سینرژی E۱ استفاده کردیم و با تحویل به موقع محصولات به‌رغم مشکلات ناشی‌از بیماری کویید-۱۹ توانستیم نظر طرف فرانسوی را جلب کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =