تایر

گروه صنعتی رازی با در اختیارداشتن دو کارخانه آرتاویل‌تایر و یزدتایر از بازپرداخت ودیعه دریافتی از نمایندگان فروش خود خبر داد.

محمدرضا تقی‌گنجی، مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی با اعلام این خبر به روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و کاهش سود شبکه فروش، مجموعه گروه صنعتی رازی  تصمیم به عودت سپرده نمایندگان گرفته است.» 

وی با اشاره به  اینکه در گذشته شرکت‌های آرتاویل‌تایر و یزدتایر مبلغ یک‌صدمیلیون‌تومان سپرده به ازای هر سبد محصول به‌عنوان ضمانت حسن انجام کار از نمایندگان خود دریافت کرده بودند، گفت: «گروه صنعتی رازی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان تایر کشور با هدف حمایت از شبکه توزیع لاستیک خودرو بازپرداخت ودیعه های دریافتی رادر دستور کار خود قرارداده است.» 

گنجی افزود:«حمایت از نمایندگان و عوامل فروش به‌ویژه در شرایط اقتصادی ناشی‌از بیماری کرونا در اولویت آرتاویل‌تایر  و یزدتایر قرار دارد و با این تصمیم کمک شایسته‌ای به فعالان صنف تایر برای بالا رفتن میزان سرمایه درگردش آنها می‌شود.» 

مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی اظهار امیدواری کرد با این اقدام، ‌قیمت تایرهای تولید داخل بیش‌از پیش به نرخ‌های مصوب نزدیک شود تا مصرف‌کنندگان نهایی بتوانند تایر مورد نیاز خود را با نرخ مصوب خریداری کنند.

به‌گزارش خبرنگار «دنیای‌ خودرو» دریافت سپرده از نمایندگان فروش برای اولین‌ بار توسط گروه صنعتی بارز در این صنعت پایه‌گذاری شد و پس از آن دیگر شرکت‌ها به تبعیت از رهبر بازار تایر ایران اقدام به دریافت سپرده از عوامل اصلی فروش خود کردند. 

حال اما گروه صنعتی رازی قصد دارد با عودت سپرده‌های دریافتی خود از عوامل فروش  و ب‌ اساس آنچه مدیرهماهنگی این گروه اعلام می‌کند،‌نقش خود را در ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از کسب‌وکارهای مرتبط با این صنعت و مصرف‌کنندگان نهایی ایفا کند. بر همین اساس قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن سپرده‌های دریافتی در قالب سازوکاری که به‌زودی اعلام خواهد شد به‌نمایندگان فروش بازگردد. 

دکتر گنجی تاکید کرد: «آنچه مصرف‌کننده نهایی را ترغیب به خرید از یک برند تایر می‌کند،‌ کیفیت و خوشنامی آن در زمینه کیفیت و خدمات پس از فروش است و دو تایرساز زیرمجموعه گروه صنعتی رازی حفظ و ارتقای کیفیت و مشتری‌مداری را به‌عنوان دو اصل مهم درخط مشی کاری  خود مد نظر قرار داده‌اند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا واحدی پاجی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    با توجه به کم استقبال مصرف کنندگان تایر گلدستون برای جلب نظر مشتریان برگ گارانتی یا ضمانتنامه طراحی گردد ومشتری با اطمینان خاطر لاستیک را خریداری نماید از این طریق گلدستون در بازار رونق می گیرد 0911 157 7102

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =