کد خبر: 234320
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸
شورولت کوروت

قسمت جالب آمار اینجاست که براساس وبلاگ کوروت از میان ۱۹ هزار و ۳۶۲ دستگاه کوروتی که با مدل ۲۰۲۱ سفارش‌گذاری شده، بیش از ۴۱ درصد در نسخه بدون سقف یا کانورتیبل (قابل تبدیل) بوده‌اند

به گزارش «اخبار خودرو»، شورولت اقدام به‌انتشار آمار و اطلاعات فروش نسل هشتم از کوروت کرده است و طی رویدادی که موزه ملی کوروت طی هفته گذشته برگزار کرده، هارلان چارلز مدیر محصول کوروت اعلام کرده که آن‌ها درمجموع ۱۹ هزار و ۳۶۲ دستگاه برای تحویل با مدل ۲۰۲۱ سفارش گرفته‌اند و این درحالی است که باوجود این‌که چندماهی به‌پایان سال ۲۰۲۱ باقی مانده، اما صدها دستگاه با این مدل هنوز قابل سفارش‌گذاری هستند.

اما قسمت جالب آمار اینجاست که براساس وبلاگ کوروت از میان ۱۹ هزار و ۳۶۲ دستگاه کوروتی که با مدل ۲۰۲۱ سفارش‌گذاری شده، بیش از ۴۱ درصد در نسخه بدون سقف یا کانورتیبل (قابل تبدیل) بوده‌اند و ۵۹ درصد دیگر هم طبیعتا انواع کوپه کوروت C8 بوده است.

به‌طور دقیق‌تر براساس آمار تعداد نسخه‌های کوپه‌شده ۱۱ هزار و ۴۲۳ دستگاه بوده و درمقابل از نسخه‌های کانورتیبل هفت‌هزار و ۹۳۸ دستگاه به‌فروش رسیده است.

جالب اینجاست که ۵۲ درصد از سفارش‌دهندگان نسخه‌های قابل تبدیل سطح آپشن 3LT را به‌عنوان بالاترین سطح قابل ارائه انتخاب کرده‌اند و تنها هشت درصد سفارش‌گذاری‌ها از سطح پایه 1LT بوده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =