کد خبر: 234433
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
SWM G01

شرکت خودروسازی SWM به‌تازگی محصول جدیدی با نام مرد آهنی (Iron Man) را به‌بازار عرضه کرده و در چهار مدل مختلف با حداقل و حداکثر قیمت به‌ترتیب 95 هزار و 900 یوآن و 125 هزار و 900 یوآن به‌مشتریان عرضه خواهد شد .

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت خودروسازی SWM به‌تازگی محصول جدیدی با نام مرد آهنی (Iron Man) را به‌بازار عرضه کرده و در چهار مدل مختلف با حداقل و حداکثر قیمت به‌ترتیب 95 هزار و 900 یوآن و 125 هزار و 900 یوآن به‌مشتریان عرضه خواهد شد که می‌تواند خروجی قدرت مطلوب درکنار ظاهری جذاب و اسپرت را دراختیار کاربران قرار دهد.

معرفی  SWM G01 با نسخه مرد آهنی

در ظاهر، به‌طراحی اسپرت این مرد آهنی توجه ویژه‌ای شده است و این خودرو در قامت یک کراس‌اوور اسپرت، به‌خوبی منطبق با سلیقه مخاطب جوان شده و چهره‌ای جذاب دارد. پیش از هرچیز رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی روی چرخ‌های خودرو خودنمایی می‌کند و در مرحله بعد، قطعات قرمزرنگی هستند که برای جلب‌توجه بیش‌تر میان رنگ مات و طراحی خشن این خودرو از آن‌ها استفاده شده است.

معرفی  SWM G01 با نسخه مرد آهنی

در داخل کابین محصول جدید SWM G01 نیز بر ویژگی‌های اسپرت تاکید ویژه‌ای شده و نخستین چیزی که با ورود به‌داخل کابین توجه شما را به‌خود جلب می‌کند، فضای دورنگ کابین و بعد از آن فرمان اسپرت D کات خواهد بود که در کنار طراحی جذاب کابین، پویایی بالایی به‌این فضا داده و حس رانندگی با یک خودرو اسپرت جمع‌وجور را به‌خوبی به‌سرنشینان منتقل می‌کند. همچنین در داخل کابین روکش‌های صندلی از جنس چرم است و البته پیشرانه و بخش فنی نسخه مرد آهنی تغییری نداشته و از همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر در آن استفاده شده است که حداکثر 155 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند که برای دریافت و انتقال آن به چرخ‌ها، به‌جعبه‌دنده شش‌سرعته دستی یا جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.

معرفی  SWM G01 با نسخه مرد آهنی

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا علينقيان DE ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    بسيار زيبا و عالى است و طراحى جالبى دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =