کد خبر: 234436
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
نسل یازدهم هوندا سیویک

هوندا بهترین و پیشرفته‌ترین سدان سیویک در تاریخ تقریبا ۵۰ ساله این مدل را معرفی کرد و ویژگی‌های اصلی هوندا سیویک ۲۰۲۲ طراحی مدرن و اسپرت، کابین مجهز و سیستم‌های ایمنی فعال و غیرفعال پیشرفته هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»، هوندا بهترین و پیشرفته‌ترین سدان سیویک در تاریخ تقریبا ۵۰ ساله این مدل را معرفی کرد و ویژگی‌های اصلی هوندا سیویک ۲۰۲۲ طراحی مدرن و اسپرت، کابین مجهز و سیستم‌های ایمنی فعال و غیرفعال پیشرفته هستند.

معرفی نسل یازدهم هوندا سیویک

آمریکایی‌ها از سال ۱۹۷۳ تاکنون بیش از ۱۲ میلیون دستگاه سیویک را خریداری کرده‌اند که آن را به‌یکی از سه خودرو پرفروش در آمریکا طی ۴۸ سال گذشته تبدیل می‌کند. هوندا همانند نسل کنونی سیویک، دو موتور چهار سیلندر برای مدل ۲۰۲۲ در نظر گرفته است؛ یک موتور دو لیتری تنفس‌طبیعی و یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ که هر دو در کنار یک جعبه‌دنده متغیر پیوسته قرار دارند.

معرفی نسل یازدهم هوندا سیویک

موتور دو لیتری نسخه‌های LX و اسپرت، توان ۱۵۸ اسب‌بخار را در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۳۸ پوند فیت را در ۴۲۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. موتور ۱.۵ لیتری در نسخه‌های EX و تورینگ، توان ۱۸۰ اسب‌بخار را در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۷۷ پوند فیت را در ۱۷۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. سیویک ۲۰۲۲ دارای سیستم‌های ایمنی فعال و غیرفعال مختلفی است و این مدل همچنین مجهز به‌دستیار ترافیک سنگین است و در زمان استفاده از کروزکنترل تطبیقی، خودرو واکنش‌های سریع‌تری نشان می‌دهد.

معرفی نسل یازدهم هوندا سیویک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =