بخش روانکارهای اکسان‌موبیل اعلام کرد  برای محصولات اختصاصی نیسان در بازار هندوستان روانکار تامین خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بخش روانکارهای اکسان‌موبیل اعلام کرد برای محصولات اختصاصی نیسان در بازار هندوستان روانکار تامین خواهد کرد. طبق قرارداد همکاری بین اکسان‌موبیل و نیسان‌موتور هند، تامین روغن‌موتور خودروهای سواری در نمایندگی‌ها و بازار افترمارکت نیسان از ابتدای ماه می سال ۲۰۲۱ انجام خواهد شد.
درواقع قرار است اکسان‌موبیل ابتدا روغن‌موتور مناسب برای سه خودرو اختصاصی نیسان در بازار هندوستان به نام‌های BS6، BS3 و BS4 را تامین کند. اکسان در این خودروها از روغن‌موتورهای تمام‌سنتتیک و نیمه‌سنتتیک استفاده می‌کند که با بسته‌بندی «قطعات اصلی نیسان» و در چهار گرانروی SAE 0W-20T ، 5W-30، 10W-30 و 10W-40 عرضه خواهند شد.
فرمولاسیون این محصولات در مرکز تحقیق و توسعه اکسان‌موبیل در ایالات‌متحده طراحی شده، قرار است در نخستین مرحله این محصولات از طریق شبکه نمایندگی‌های نیسان برای مشتریان این سه محصول در دسترس باشند، سپس در نمایندگی‌های قطعات نیسان این روانکار عرضه خواهد شد.
دپانکار بانرجی، مدیرعامل اکسان‌موبیل هند گفت: «خوشحالیم در ارائه آخرین فناوری روانکاری به محافظت از موتورهای نیسان کمک و برای آنها این امکان را فراهم می‌کنیم که کارایی بیشتری برای محصولات خود رقم بزنند؛ بنابراین شریک قابل‌اعتماد نیسان محسوب می‌شویم. همچنین مفتخریم از نزدیک با تیم نیسان همکاری و جدیدترین مجموعه روغن‌موتور را برای نیازهای خاص آنها طراحی می‌کنیم و یک تجربه عالی را به مشتریان ارائه می‌دهیم.
این مشارکت به تلاش‌های مستمر ما برای ارائه روان‌کننده‌های فرمولاسیون پیشرفته و پیشرفته برای وسایل‌نقلیه به مصرف‌کنندگان می‌دهد تا عملکرد آنها را در بهترین حالت حفظ کند.» ازسوی‌دیگر راکش سریواستاوا، مدیر نیسان‌موتور هند گفت: «از همکاری با اکسان‌موبیل خوشحالیم چون دو شرکت دارای قدرت در زمینه‌های مختلف هستند.
این همکاری تعهد ما را در زمینه ارائه پیشرفته‌ترین فناوری‌ها به مشتریان باهوش هند نشان می‌دهد.
در نیسان، تاکید ما همیشه بر این است که خواسته مشتری را تامین و نیازهای برآورده نشده او را برآورده کنیم. همچنین فناوری‌های نوآورانه‌ را برای آینده بهتر و رشد متقابل تجارت ارائه دهیم. همکاری با اکسان‌موبیل یک پیشرفت برای رسیدن به این اهداف است.» نیسان‌موتور هند از ابتدای ماه جاری میلادی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =