کد خبر: 235233
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در مورد آخرین وضعیت طرح خودرویی این سازمان گفت: «طرحی که ایدرو به نیابت از وزارت صمت به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پیشنهاد داد، فرصت اجرا پیدا نکرد و همچنان در ستاد مانده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در مورد آخرین وضعیت طرح خودرویی این سازمان گفت: «طرحی که ایدرو به نیابت از وزارت صمت به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پیشنهاد داد، فرصت اجرا پیدا نکرد و همچنان در ستاد مانده است.
در تلاش هستیم قبل از پایان دولت این طرح به نتیجه برسد. اگر طرح خودرویی ایدرو در ستاد به تصویب برسد، به سران قوا ارسال می‌شود.»
محسن صالحی‌نیا در پاسخ به این سوال که عمر دولت رو به پایان است، با این تفاصیل می‌توان گفت که طرح ایدرو منتفی شده، تصریح کرد: «نمی‌توان گفت منتفی شده چراکه این طرح در دستور کار ستاد است. ارکان دولت تا آخرین روزی که مسئولیت دارند، کار و تصمیم لازم را اتخاذ می‌کنند.»
وی همچنین در مورد عرضه خودرو در بورس گفت: «شرایط باید فراهم باشد اما از دیدگاه ما درحال‌حاضر امکانات لازم برای عرضه خودرو در بورس فراهم نیست. برای طرحی که نمایندگشان مجلس تدوین کرده‌اند نیز اگر شرایط لازم فراهم شود، خوب است اما هنوز این شرایط ایجاد نشده است.»
معاون وزیر صمت تصریح کرد: «شرکت‌هایی که در حوزه‌هایی مثل پتروشیمی و مواداولیه فولادی به بورس می‌آیند، یک ساختار مشخص دارند و بر اساس آن ساختار و تعاریف انجام‌شده در کارگزاری مربوطه ثبت‌نام می‌کنند. در این حوزه‌ها با وجود اینکه فرایند عرضه در بورس مشخص است اما باز هم محدودیت‌هایی ایجاد می‌شود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =