باتری‌ سازان صنعتی

 جلسه مجمع عمومی عادی سالانه انجمن تولیدکنندگان باتری در تاریخ نهم تیرماه درمحل انجمن تولیدکنندگان باتری ایران و با حضور اعضای این انجمن برگزار شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه انجمن تولیدکنندگان باتری در تاریخ نهم تیرماه درمحل انجمن تولیدکنندگان باتری ایران و با حضور اعضای این انجمن برگزار شد. در این جلسه پس از استماع گزارش عملکرد هیات‌مدیره، خزانه‌دار و بازرس، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به‌اسفند 99 نیز به تصویب رسید. تعیین روزنامه کثیرالانتشار، تعیین اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌مدیره، تعیین بازرس اصلی و علی‌البدل و همچنین تعیین ورودیه و حق عضویت سالانه از جمله اقداماتی بود که در این مجمع بررسی و تصویب شد.
در این نشست علی‌اکبر غفوری‌منش، سیدمصطفی هاشمی‌گلپایگانی، عباس سیدمقیم، داریوش امانیان، محمدرضا فلاح و وحید راد به‌عنوان اعضای هیات‌مدیره انجمن باتری‌سازان شرکت داشتند. همچنین قربان‌ قورت‌بیگلو به‌عنوان بازرس اصلی و مرتضی انوری به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
درادامه این مجمع، رئیس هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان باتری در سخنانی به‌ارائه وضعیت این انجمن پرداخت و گزارش‌هایی درخصوص سال 1400 ارائه کرد.
در این جلسه مقرر شد با سازمان استاندارد در راستای اجرای طرح طاها (استاندارد محصولات تولیدی داخلی) درحوزه باتری استارتری در استان البرز همکاری شود و درجهت اجرای این طرح در استان آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران درسال جاری برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد.
همچنین بحث برگزاری جلسات با سازمان امورمالیاتی درخصوص حذف مالیات بر ارزش افزوده از معاملات مربوط به‌باتری فرسوده و پیگیری این موضوع از طریق رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس موضوع دیگری بود که از طرف اعضای هیات‌مدیره انجمن باتری‌سازان مورد تاکید قرار گرفت.
بحث جلوگیری از واردات باتری‌هایی که مشابه آن در داخل وجود دارد، موضوع مهم دیگری بود که اعضا بر آن تاکید کردند و در این خصوص مکاتبه با وزارت صمت برای به‌دست آوردن نظارت از طریق برقراری مجدد کارتابل فنی از سوی اداره‌ کل برق و الکترونیک وزارت صمت و تایید ثبت سفارش‌ها از این طریق راهکار انجمن بوده است. همچنین مکاتبه با وزارت صمت درخصوص قرار دادن صنعت باتری خودرویی در فهرست صنایع اشباع و دارای ریسک سرمایه‌گذاری بالا و اطلاع‌رسانی به‌مسئولین استان‌ها و فعالان اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.
دراین مجمع همچنین موارد دیگری نیز از سوی اعضا پیشنهاد شد که شامل ارسال فهرست پروژه‌های پژوهشی-کاربردی و تقاضامحور به‌وزارت صمت در قالب کسب دانش فنی و طراحی خط تولید سپراتور PE، کسب دانش فنی وانیسپرز مواد فعال الکترود منفی و مثبت، کسب دانش فنی مواداولیه باتری لیتیومی و... می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =