لوح انتخاب تیگو 8 به عنوان محصول برتر

اخیرا در مراسم سالیانه خودروی سال در کشور روسیه در سال ۲۰۲۱ برند چری به عنوان محبوب ترین برند چینی در این کشور شناخته شده است و همچنین خودروی تیگو۸ پرو نیز به عنوان محبئب ترین اس یو وی چینی در بازار روسیه شناخته شده است .

به گزارش «اخبار خودرو»، بازار روسیه بازار بسیار یزرگ و رقابتی است که تمام برندهای خودرویی به طور آزادنه در آن فعالیت دارند ، لازم به ذکر است که برند چری تا کنون ۵ بار موفق به دریافت جایزه بهترین برند چینی در بازار پر رقابت این کشور شده است که نشان دهنده پیشرفت و قدرت برند چری به عنوان یکی از بهترین برندهای چینی به عنوان سمبل توسعه صنعت خودروسازی چین میباشد .

نشریه اتوگودا در سال ۲۰۰۰ انتخاب خودروی سال در بازار روسیه را پایه گذاری نمود که امسال بیش از ۱ میلیون مصرف کننده در سرتاسر کشور روسیه به آن رای داده اند .

لوح انتخاب تیگو۸ به عنوان محصول برتر

انتخاب چری تیگو ۸ پرو به عنوان محبوب ترین شاسی بلند چینی در بازار روسیه

لوح انتخاب برند چری به عنوان برند برتر

انتخاب چری تیگو ۸ پرو به عنوان محبوب ترین شاسی بلند چینی در بازار روسیه

در ۳ ماه اول سال جاری ، فروش خودروهای چینی به رغم کاهش ۲.۸ درصدی سال گذشته ۷۱ درصد جهش کرده ، فروش تیگو۸ پرو در ماه مارس آغاز شد که توانست به فروش موفقی دست یابد .

این خودرو به عنوان اولین مدل چری با گارانتی ۷ سال ، ۲۰۰ هزار کیلومتر در روسیه محبوبیت روز افزونی را در بین مصرف کنندگان ایجاد کرده است . همچنین در کنار موفقیت تیگو۸ پرو ، مدل تیگو۷ پرو با طراحی شیک و پلت فرم مدرن توانسته توجه بازار را به خود جلب کند و در ۳ ماه اول سال به پر فروش ترین شاسی بلند چینی در بازار بدل گردد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرصاد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    کاش مینوشتین قیمتش اونجا چنده و اگه بیاد تو ایران چنده... محبوبه به خاطر کیفیت و البته قطعاً به خاطر قیمت مناسبش... تو ایران خودروهای بی‌کیفیت ایرانی به قیمت هیوندا و ماشینهای چینی به قیمت بنز و ب ام و به فروش میرسن... ماشینهای خارجی دیگه هم که خواب و رویا شدن برا همه واردات هم ممنوعه که فقط جیب خودروسازی داخلی پر بشه و البته مردم فک کنن بالاتر از دناپلاس توربو که ۵ ستاره ایمنی میگیره :D:D:D دیگه ماشینی تو دنیا نیست
  • علی اکبر IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    این منبع های بی ارزش رو نیارید مردم رو گمراه کنید نشریه ای که کلا یک میلیون رای دادن بعد تیگو 8 بهترین شده جوک خنده داری بود تا رنو اونجا هست تیگو 8و9و10و..هیچ نیست
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    خوبه بازار خودرو روسیه آزاده و انحصاری نیست. و به مردمشون نمیگن چی بخورید چی بپوشید و. چی سوار بشید.
  • آرمان معمار IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    باسلام. باتوجه به اینگه قیمت اش خوب باش خودرو خوبی هست...
  • علی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    متن مفیدی بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =