لنت‌های پورشه

ترمز در خودرو یعنی ایمنی. از این رو شرکت‌های مطرح خودروسازی در جهان توجه ویژه‌ای به‌نوع ترمزهای محصولاتشان دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»،ترمز در خودرو یعنی ایمنی. از این رو شرکت‌های مطرح خودروسازی در جهان توجه ویژه‌ای به‌نوع ترمزهای محصولاتشان دارند. پورشه یکی از مدل‌هایی است که ترمزهای آن با ‌خروجی موتورش سازگار شده و ترمزهای اصلی پورشه دقیقا با خروجی موتور و سیستم تعلیق مدل مربوطه سازگار هستند و این روند، ایمنی و عملکرد مطلق آن را تضمین می‌کند.
حساسیت بالای سازندگان محصولات پورشه سبب شده هرقطعه تحت شدیدترین شرایط آزمایشی قرار بگیرد و این کار به‌منظور اطمینان از کیفیت بالای مواد به‌کارگرفته‌شده و همچنین عمر بالای محصولات است. از این حیث پورشه دقت بی‌نظیری در سیستم ترمز و همچنین لنت‌های به‌کاررفته در محصولاتش دارد.
مدیران خودروسازی پورشه نتیجه حساسیت روی سیستم ترمز و لنت‌های این خودروها را، چابکی منحصر به‌فرد این سیستم می‌دانند. نتیجه‌ای که از 70 سال تجربه در ساخت و توسعه بی‌وقفه خودروها به‌دست آمده است. ترمز کامپوزیت با کولیس‌های ثابت آلومینیومی و روکش زرد، آخرین نسخه از سیستم ترمز برای محصولات پورشه است و این دیسک‌های ترمز متقاطع بزرگ‌تر برای مسافت کم ترمزگیری، قدرت بسیار بیشتری را ایجاد می‌کنند. این سیستم سبب می‌شود ایمنی ترمز حداکثری باشد و درشرایط سخت رانندگی قدرت کنترل راننده روی خودرو بیش‌تر شود. همچنین ترمزهای سرامیکی 50 درصد سبک‌تر از دیسک‌های چدنی خاکستری هستند. درعین حال این ترمزها سبب چسبندگی بهتر، راحتی بیش‌تر حین رانندگی و سواری و چابکی بیش‌تر و باکیفیت‌تری می‌شوند.
به‌لطف انتقال فناوری از اتومبیل‌های مسابقه‌ای پورشه، ترمزهای اصلی این خودرو حتی در شرایط بسیار دشوار رانندگی نیز به‌یک اثر ترمز ثابت دست می‌یابند و همواره سطح مشخصی از کیفیت را حفظ می‌کنند. دیسک‌های ترمز با تهویه داخلی - که ممکن است از نوع متقاطع نیز باشد - ترمزهای مرطوب و خنک‌کننده بهینه را ارائه می‌دهند. کولیس‌های ترمز، چه‌در نسخه‌های آلومینیومی چهار پیستون آنودایز سیاه و چه از نوع شش پیستون قرمز، از یک طرح مونوبلاک محصورشده برخوردار هستند که مقاومت بالایی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =