در این بازدید خط تولید خودروهای جدید گروه بهمن‌ موتور ازجمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی‌سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم مرندوجلفا در مجلس شورای اسلامی مورد بازدید و موانع پیش‌روی خودروسازان خصوصی در کشور موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش «اخبار خودرو»،نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: «حضور پررنگ بانوان در قطعه‌سازی کروز حائزاهمیت است و جایگاه این صنعت تولیدی را بیش از گذشته موردتوجه قرار داده است.» نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس و هیات‌همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش‌روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت‌وگو پرداختند. در این بازدید خط تولید خودروهای جدید گروه بهمن‌موتور ازجمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی‌سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم مرندوجلفا در مجلس شورای اسلامی مورد بازدید و موانع پیش‌روی خودروسازان خصوصی در کشور موردبررسی قرار گرفت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت. معصومه پاشایی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید بیان کرد: «درد خودروسازی دخالت دولت در این صنعت است دولت به جای ورود مستقیم در این صنعت نظارت کند. بخش خصوصی این توانمندی را دارد که مسیرش را پیش ببرد و بازار و سایر ارکان هماهنگ شود.»
پاشایی با انتقاد از اینکه در صنعت خودرو ممکن است یک حیات‌خلوت ایجاد شود و سکان‌داری این صنعت به دست اشخاصی بیفتد که صلاحیت لازم را ندارند، تاکید کرد: «صنعت خودرو را باید به دست متخصصان و افراد دارای صلاحیت بسپاریم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از گذشته این صنعت باشیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =