باتری

مطلع شدیم که در یک ماه اخیر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خصوصی باتری در کشور قادر  به‌ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطابق با تعهداتش به‌مشتریان نبوده و باتوجه به‌اینترنتی شدن روند ثبت محصولات برای آغاز دوره گارانتی درصورت اختلال در این شبکه، امکان ثبت محصولات وجود ندارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از اعتراض تعداد زیادی از بنکداران و باتوجه به‌واکنش مشتریان که بخشی از آن توسط روزنامه «دنیای‌خودرو» دریافت شد، مطلع شدیم که در یک ماه اخیر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خصوصی باتری در کشور قادر به‌ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطابق با تعهداتش به‌مشتریان نبوده و باتوجه به‌اینترنتی شدن روند ثبت محصولات برای آغاز دوره گارانتی درصورت اختلال در این شبکه، امکان ثبت محصولات وجود ندارد و از سوی دیگر بسیاری از مشتریان بروز مشکلات فراوان در عدم‌ارسال پیامک تاییدیه ثبت گارانتی محصولات این شرکت را گزارش کرده‌اند. درواقع نسبت به‌گذشته که سیستم‌های جدید ثبت پیامکی و اینترنتی روند ثبت‌نام را به‌سادگی امکان‌پذیر کرده بود، حالا صرفا با استفاده از تماس با دفتر پشتیبانی شرکت امکان ثبت شماره‌سریال باتری‌ها برای آغاز دوره گارانتی وجود دارد که برای انجام این روش نیز باید مدت‌زمان بسیار زیادی را پشت تلفن معطل بمانید؛ چرا که تعداد مراجعین به‌واحد ارتباط با مشتری «CRM» به‌شدت افزایش یافته و این بخش پاسخگوی این حجم از نیاز نیست.
ظاهرا این شرکت سامانه جامع همیار را به‌عنوان اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند برای ارتباط بین توزیع‌کنندگان به‌روزرسانی کرده که این امر سبب ایجاد اختلال در روند ثبت سفارشات نیز شده است.
باوجود این‌که این شرکت برای محصولات خود گارانتی ۱۵ ماهه الی ۳۰ ماهه درنظر گرفته و مدت‌زمان ارائه خدمات گارانتی برای محصولات این شرکت به‌صورت اسمی زیاد است، اما حداقل درشرایط فعلی شاهدیم که زیرساخت‌های لازم برای ثبت مشخصات محصول برای آغاز گارانتی فراهم و مهیا نیست.
شاید این موضوع از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری چندان مهم نباشد، اما همین مشکل کوچک علاوه‌بر نارضایتی مشتریان، فروشندگان و بنکداران محصولات این شرکت را نیز به‌زحمت انداخته و درشرایطی که هزینه‌های جاری و قطعی برق به‌شدت روی کسب‌وکار آن‌ها تاثیر گذاشته، عاملی برای تشدید مشکلات در این بخش شده است.
ای‌کاش شرکت موردنظر برای رفع تمام این مشکلات روش جایگزینی مثل کارت فیزیکی گارانتی درنظر می‌گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =