باتری

وجود یک انجمن تخصصی قدرتمند سبب می‌شود این صنعت بیش از پیش گسترش یابد و درصورت رفع تحریم‌ها، صادرات باتری می‌تواند موجب اعتلای بیش‌تر این صنعت شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،صنعت باتری یکی از صنایع بسیار مهم در کشور است و سبب شده وابستگی به‌واردات در بسیاری از حوزه‌های تولید باتری از بین برود. از این حیث وجود یک انجمن تخصصی قدرتمند سبب می‌شود این صنعت بیش از پیش گسترش یابد و درصورت رفع تحریم‌ها، صادرات باتری می‌تواند موجب اعتلای بیش‌تر این صنعت شود.اعضای انجمن تولیدکنندگان باتری کشور نیز با هدف توسعه این صنعت سال‌هاست که مشغول فعالیت هستند و در جدیدترین جلسه مجمع عمومی این شرکت که نهم تیرماه سال جاری برگزار شد، اعضای جدید هیات‌مدیره این انجمن براساس تعداد آرای اخذشده معرفی شدند که ترکیب آن به‌شرح زیر است:
۱- آقای علی‌اکبر غفوری‌منش، رئیس هیات‌مدیره
۲- آقای سیدمصطفی هاشمی‌گلپایگانی، نایب‌رئیس هیات‌مدیره
۳- آقای عباس سیدمقیم، خزانه‌دار و عضو هیات‌مدیره
۴- آقای داریوش امانیان، منشی و عضو هیات‌مدیره
۵- آقای سعید صدیقی‌بناب، عضو هیات‌مدیره
همچنین آقایان محمدرضا فلاح‌زیارانی و وحید راد به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره و قربان قورت‌بیگلو، بازرس انجمن و مرتضی انوری به‌عنوان بازرس علی‌البدل پس از این به‌وظایف خود می‌پردازند.
درعین حال برنامه‌های هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان باتری نیز دراین جلسه مطرح و اعلام شد. براین اساس فعال‌سازی کمیسیون‌های تخصصی انجمن از طریق بازنگری درشرح وظایف آن‌ها و تعیین اعضای جدید کمیسیون‌ها، دعوت از اساتید دانشگاه‌ها و فعالان درحوزه‌های مرتبط با صنعت باتری به‌صورت عضو افتخاری و استفاده از تجارب و تخصص آن‌ها در صنعت‌باتری و دریافت نقطه‌نظرات و پیشنهادات اعضای محترم انجمن و دعوت از آن‌ها درکمیسیون‌های تخصصی و جلسات هیات‌مدیره به‌منظور مشارکت جمعی در تصمیم‌گیری‎ها از جمله برنامه‌های جدید اعضای انجمن تولیدکنندگان باتری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =