خودروهای انگلیس

دولت‌های اروپایی به‌ویژه دولت بریتانیا مقررات سفت و سختی را برای از رده خارج کردن خودروهای فسیلی و جایگزینی با خودروهای برقی در نظر گرفته‌اند. از این نظر فشار بر رانندگان انگلستانی برای رد وسایل نقلیه بنزینی و دیزلی و روی آوردن به‌خودروهای کاملا برقی درحال افزایش است.

به گزارش «اخبار خودرو »، بر این اساس کارشناسان این کشور با بررسی عملکرد باتری‌ها و قیمت خودرو، بهترین مدل‌های برقی را برای خرید در این کشور بررسی کرده‌اند.

تعداد فروش خودروهای برقی در انگلستان درمقایسه با گزینه‌های فسیلی کمی عقب مانده؛ اما به‌نظر می‌رسد اوضاع در این کشور درحال تغییر است. انتخاب خودروهای برقی جدید که مشتریان با آن مواجه هستند، به‌سرعت درحال رشد است. اما این‌که کدام خودروها باتری‌هایی با شارژ سریع‌تر و برد بیش‌تر و قیمت‌های پایین‌تر دارند موضوعی است که رقابت در این حوزه را افزایش داده است.

هم‌زمان با افزایش عرضه خودرو برقی در این کشور، زیرساخت‌های شارژ این خودروها نیز درحال توسعه است و این مساله سبب شده است افراد بیش‌تری جذب این خودروها شوند. دسترسی آسان به‌شارژرهای سریع در خانه، محل کار و فضاهای عمومی سبب شده است هزینه‌های مشتریان کاهش یابد و احساس آرامش بیش‌تری داشته باشند.

دولت انگلیس نیز برای ترغیب خودروسازان و مشتریان به‌تولید و خرید خودروهای برقی، حمایت‌های لازم را از آن‌ها به‌عمل می‌آورد. سرمایه‌گذاری این کشور درحوزه باتری برای گسترش و عرضه سریع‌تر خودروهای برقی یکی از این موارد حمایتی است و دولت این کشور برای توسعه خودروهای برقی به‌مشتریان امتیازات فراوانی اعطا می‌کند.

با خودروهای برقی می‌توان وارد منطقه شلوغ لندن شد و از پرداخت مالیات نیز معاف بود. همچنین برای خرید خودروهای برقی می‌توانید از کمک بلاعوض دولت نیز بهره‌مند شوید.
اما بهترین خودروهای برقی که می‌توانید در این کشور خریداری کنید، شامل چه‌محصولاتی می‌شود؟

رتبه نخست خودروهای برقی در این کشور از نظر کارشناسان خودرو هیوندای آیونیک است. تسلا ۳، پورشه تایکان و همچنین فورد موستانگ از دیگر خودروهای برقی پرطرفدار درانگلیس به‌شمار می‌رود. محصولات دیگری مانند رنو زویی، تسلا اس، کیا نیرو و فولکس‌واگن آی‌دی ۳ در رده‌های بعدی مناسب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های برقی در این کشور محسوب می‌شوند.

دلیل انتخاب بسیاری از این خودروها بازدهی بسیار بالای باتری‌ آن‌ها و قدرت مناسبی است که دراختیار راننده قرار می‌دهند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فربد راضیپور IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    دم این نویسندتون گرم بگین بیایم ازش یاد بگیریم خخخخخخخخخخ فقط بنده خدا یادش رفته اسم ماشین ها رو کامل بنویسه خیلی خوبه کارش حرف نداره فقط فیتیله ندازه نفت ندازه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =