کد خبر: 235733
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
ترامپچی GS8

نسل دوم ترامپچی GS8 دو طراحی بدنه مختلف به‌نام نسخه عادی و نسخه عالی دارد که هر دو یک جلوپنجره شبکه‌ای با روکش کرومی دارند و نمای جلو هنوز بسیار تهاجمی و قدرتمند به‌نظر می‌رسد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۱ از ظاهر نسل دوم ترامپچی GS8 به‌شکل جهانی رونمایی شد و تاکنون اطلاعاتی درباره کابین و بخش‌های دیگر آن منتشر نشده است.

رونمایی از نسل دوم ترامپچی GS8

نسل دوم ترامپچی GS8 دو طراحی بدنه مختلف به‌نام نسخه عادی و نسخه عالی دارد که هر دو یک جلوپنجره شبکه‌ای با روکش کرومی دارند و نمای جلو هنوز بسیار تهاجمی و قدرتمند به‌نظر می‌رسد. شکل چراغ‌های جلو درمقایسه با نسل اول به‌طور قابل توجهی تغییر کرده و حالا Y شکل شده است. نمای عقب، سبک طراحی مدل نسل اول را با خطوط ساده، یک دیفیوزر کوچک و لوله‌های اگزوز دو طرفه حفظ می‌کند که حس لوکس و اسپرتی به‌خودرو می‌دهد.

رونمایی از نسل دوم ترامپچی GS8

نسل اول GS8 در سال ۲۰۱۶ به‌عنوان شاسی‌بلند پرچمدار ترامپچی عرضه شد و این نخستین مدل شاسی‌بلند این شرکت بود که از سقف قیمت ۲۰۰ هزار یوآن عبور کرد و محبوبیت زیادی به‌دست آورد و ۲۲۰ هزار نسخه از آن به‌فروش رسید. درمقابل، شاسی‌بلندهای هفت‌صندلی همچون چانگان CS95 و هاوال H7L با قیمت مشابه به‌چنین محبوبیتی دست نیافتند. اگر قیمت مناسبی برای این مدل در نظر گرفته شود، GS8 قطعا می‌تواند موفقیت نسل قبلی‌ را تکرار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =