کد خبر: 236002
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

محصول جدید فرداموتورز با نام فردا 511 معرفی شد؛ این سدان مشهور چینی پیش از این در عربستان، امارات و پاکستان نیز عرضه شده است.

خودروسازی فردا با همکاری ایران خودرو در سال 1392 در سمنان تاسیس شد. خودروسازی فردا در سال‌های اخیر 2 کراس اوور را به بازار ایران عرضه کرد که از موفقیت نسبتاً خوبی بهره‌مند شدند. هم اکنون خودروسازی فردا سدان چانگان آلسوین را با نام فردا 511 و دانگ فن SX5 یا همان فردا SX5 را به بازار ایران معرفی کرده است. در این مقاله سعی داریم تا دو خودروی جدید فردا 511 و SX5 را بطور کامل نقد و بررسی کنیم.

بررسی محصولات خودروسازی فردا، فردا 511 و SX5

نقد و بررسی فردا 511

محصول جدید فرداموتورز با نام فردا 511 معرفی شد؛ این سدان مشهور چینی پیش از این در عربستان، امارات و پاکستان نیز عرضه شده است. خودروسازی چانگان در چین به دلیل ارزان‌قیمت و عامه‌پسند بودن تولیدات‌اش بسیار مشهور است؛ احتمالاً فروش اقساطی خوردو فردا 511 در ایران نیز می‌تواند فروش بالایی را رقم بزند.

  1. مشخصات فنی فردا 511 fmc

نوع موتور فردا 511 تنفس طبیعی خطی داشته و حجم موتور 1.5 لیتری را داراست. کراس اوور جدید فردا 511 از 4 سلیندر و 16 سوپاپ استفاده می‌کند و با قدرت 107 اسب بخار و 145 نیوتن متر گشتاور یکی از بهینه‌ترین خودروهای خودروسازی فردا است. همچنین سدان قدرتمند 511، ظرفیت باک 40 لیتری داشته و مصرف سوخت 6.2 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر را است.

ظرفیت صندوق عقب فردا 511 fmc، 390 لیتر است و برای مسافرت بسیار عالی است. کراس اوور جذاب فردا دارای 1115 کیلوگرم وزن، ۴۳۹۰ میلی‌متر طول، ۱۷۲۵ میلی‌متر عرض و ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع است.

  1. امکانات و ویژگی‌های فردا 511

طبق آنچه که در وب‌سایت خودروسازی فردا آمده است، امکانات رفاهی خودروی fmc 511 شامل:

· سانروف برقی

· سنسور پارک و دوربین عقب

· رینگ‌های آلومینیومی

· حسگر عقب

· کامپیوتر سفر

· تهویه مطبوع

· استاندارد آلایندگی یورو 5

· آینه‌های الکتریکی

· اتصال تلفن با بلوتوث

· نمایشگر 7 اینچی و مجهز به USB

· ترمز ABS

· کیسه هوا برای سرنشینان جلو

· سیستم کنترل پایداری

· سیستم حفظ خودرو در شیب

· توزیع هوشمند نیروی تمرکز

  1. طراحی داخلی فردا 511 چگونه است؟

طراحی داخلی فردا 511 بسیار جذاب است. فضای داخلی کابین فردا 511 برای 4 بزرگسال کاملاً ایده‌آل است اما درصورتی‌که نفر پنجمی نیز در میان باشد طبیعی است که از نظر عرض صندلی‌ها عقب، کمی محدودیت در میان باشد. ظاهر خودروی fmc 511 نسبت به نسل‌های قبل که از مزدا 3 الهام گرفته شده است، مستقل‌تر و زیباتر است. برای سرعت‌سنج نیز از عقربه‌های آنالوگ استفاده شده که برای همه ما نوستالژی خاصی هستند.

  1. قیمت فردا 511 چقدر است؟

خودروی فردا 511 fmc آمده است تا جای خالی یک سدان باکیفیت را به خوبی پر کند. همانطور که مدیرعامل فرداموتورز در مصاحبه‌ای بیان کردند که به دلیل حساسیت فرداموتورز به کیفیت سدان 511، نسبت به مواداولیه به کار رفته و لحاظ‌کردن آیتم‌های دیگر این خوردو با 4 ماه تاخیر وارد بازار شد.

قیمت اعلام شده فردا 511 در بازه 420 تا 430 میلیون تومان است. لازم به ذکر است که دانگ فنگ پرایم نیز یکی از پروفروش‌ترین خودروهای کراس اوور چینی در ایران است، برای مشاهده شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور وارد صفحه مورد نظر شوید.

  1. چند درصد فردا 511 داخلی‌سازی شده است؟

مدیرعامل فرداموتورز بیان کرد که تا کنون 20 درصد خودروی فردا 511 fmc داخلی‌سازی شده که باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده تا پایان سال 1400 داخلی‌سازی این خودروی زیبا به 40 درصد می‌رسد.

بررسی محصولات خودروسازی فردا، فردا 511 و SX5

بررسی مزایا و معایب sx5

دانگ فنگ SX5 با نام SX5 در ایران توسط خودروسازی فردا به بازار ایران عرضه شد. اولین بار دانگ فنگ SX5 در سال 2013 در چین معرفی و وارد بازار شد. نسل اول SX5 ترکیبی از کراس اوور و ون را داشت تا اینکه در سال 2016 نسل دوم SX5 که کراس اوور خالص است روانه بازار شد. بهتر است بدانید که خودروسازی فردا نیز نسل دوم را در ایران مونتاژ کرده است.

  1. مشخصات فردا SX5

کراس اوور فردا sx5 دارای نوع پیشرانه خطی و حجم پیشرانه 1600 سی‌سی است. همچنین دانگ فنگ sx5 دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است و حداکثر توان 121 اسب‌بخار، حداکثر گشتاور 151 نیوتن‌متر و حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت از بهترین خودروهای عرضه شده توسط خودروسازی فردا است.

بهتر است بدانید که SX5 در هر 100 کیلومتر 7.3 لیتر بنزین مصرف می‌کند و حجم باک 45 لیتری دارد. کراس اوور SX5 فردا، دارای ابعاد 4515 در 1812 در 1725 میلی‌متر بوده و 1350 کیلوگرم وزن دارد.

  1. امکانات و ویژگی های فردا SX5

برخی از امکانات رفاهی و ویژگی‌های کراس اوور فردا SX5 شامل:

· فرمان برقی

· استارت بدون کلید

· کامپیوتر سفری

· کروز کنترل

· چراغ روشنایی در روز

· قفل صندلی کودک

· دماسنج

· دارای 6 اسپیکر

· مجهز به مسیریابی

· دوربین پارک با دارا بودن خطوط راهنما

· آینه‌های برقی و تاشو

· امکان نمایش فشار باد تایرها

· رینگ‌های اسپرت 17 اینچ

· سانروف

· روشنایی خودکار

· نمایشگر 8 اینچی

· پشتیبانی از درگاه USB

· دارای دو کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو

· حسگر عقب

· حفظ خودرو در شیب

· سیستم توزیع هوشمند

· کنتل پایداری

  1. طراحی داخلی فردا SX5 چگونه است؟

فردا SX5 جذاب و زیبا است. فضای داخلی کابین جمع و جور است و فضای پرتی وجود ندارد. دوخت صندلی‌ها بسیار باکیفیت بوده و از چرم‌مصنوعی استفاده شده است. روی داشبور نمایشگر 8 اینچی تعبیه شده که مسیریابی یکی از مهمترین کارهایی است که با آن خواهید داشت. کلیه‌ی داشبورد و جزئیات طراحی داخلی کراس اوور SX5 از سبک BMW الهام و ایده گرفته شده است. اما ترمز دستی دانگ فنگ چینی اهرمی است و نسبتاً بزرگ به بنظر می‌آید که از آن می‌توان به عنوان نکات منفی طراحی SX5 نام برد.

  1. قیمت کراس اوور فردا sx5 چقدر است؟

شرایط اقساطی خودرو در سال‌های اخیر در ایران بسیار جوابگو بوده و بسیاری از افراد توانسته‌اند با شرایط اقساطی، خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنند. در جدیدترین شرایط فروش فرداموتورز، کراس اوور sx5 با قیمت 609 میلیون تومان پیش فروش می‌شود.

بهتر است بدانید که خودروسازی فردا برای هر کدام از خودروهای خود سود مشارکتی 18 درصدی نیز در نظر گرفته است. همچنین چنانچه می‌خواهید خودروی شاسی بلند جذابی برای خود تهیه کنید، با شرایط خرید فیدلیتی می‌توانید به راحتی بهترین شاسی بلند جدید گروه خودروسازی بهمن را خریداری کنید.

بررسی محصولات خودروسازی فردا، فردا 511 و SX5

  1. چند درصد کراس اوور فردا SX5 داخلی‌سازی شده است؟

باتوجه به آنچه که خوردوسازی فردا اعلام کرده است تا کنون 20 درصد دانگ فنی چینی SX5 داخلی‌سازی شده است. دانگ فنگ SX5 دومین خودروی مونتاژی شرکت خودورسازی فردا است و در دسته یک کراس اوور متوسط قرار می‌گیرد.

فروش اقساطی خودرو با سپند خودرو

خرید خودرو یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین خریدهایی است که انجام می‌دهیم. هر روز خودروهای جدیدی روانه بازار می‌شوند و هم اکنون خودروسازی فردا با دو محصول جدیداش با نام فردا 511 fmc و کراس اوور فردا SX5 آمده است تا خودروهای باکیفیت با استاندارد جهانی به مشتریان ایرانی عرضه کند. امکان خرید اقساطی خودرو یکی از مزیت‌های رقابتی است که باعث می‌شود مشتریان دسترسی آسان‌تری به خودروی مورد علاقه خود داشته باشند.

در این راستا سپند خودرو در سال 1386 به همین دلیل تاسیس شد؛ سپند خودرو یکی از موفق‌ترین شرکت‌های حوزه فروش خودرو در ایران است که بیش از 14 سال است که در زمینه‌ی فروش نقد و اقساط خودرو با کادری مجرب، تجربه‌های بسیار موفقیت‌آمیز زیادی را داشته است. خرید اقساطی خوردوی خود را با سپند خودرو تجربه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =