کد خبر: 236083
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
کارخانه جدید ریویان در تگزاس

این‌طور که از گزارش‌ها قابل برداشت است این احتمال وجود دارد که کمپانی ریویان که در زمینه تولید خودورهای برقی فعال است، حدود ۵ میلیارد دلار را صرف احداث یک کارخانه جدید در حوالی فورت ورث در تگزاس کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، اسناد مربوط به شهرداری این منطقه این کارخانه را با نام «پروژه تارا» توصیف می‌کنند و به این اشاره دارند که تا سال ۲۰۲۷ این کارخانه می‌تواند ۷ هزار و ۵۰۰ موقعیت شغلی را ایجاد کند و سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو از خط تولید آن خارج شود.

براساس گزارش رویترز این کارخانه در یک سایت ۲ هزار جریبی در غرب فورت ورث واقع می‌شود و حقوق سالانه کارگران این کارخانه به طور متوسط چیزی معادل ۵۶ هزار دلار خواهد بود.

ریویان از قبل درباره احداث کارخانه دوم خود در خاک ایالات متحده خبر داده بود و تائید کرده بود که در حال انجام مذاکراتی متعدد در مورد احداث کارخانه جدید خود است تا بتواند بهترین مکان را برای راه اندازی سایت جدید تولید خود پیدا کند.

شهرداری فورت ورث برای کمک کردن به جذب این استارت‌آپ تولیدکننده خودروهای الکتریکی معافیتی مالیاتی حدود ۴۴۰ میلیون دلار را تضمین کرده است.

ریویان در سندی که تاه منتشر شده اعلام کرده «کمپانی ریویان به این نتیجه رسیده که ظرفیت فعلی تولید این شرکت در کارخانه نرمال واقع در ایلینوی نمی‌تواند پاسخگو برنامه‌های آتی‌اش باشد».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =