کد خبر: 236299
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

این سرقت در یک ماه گذشته صورت گرفته و تحقیقات برای دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از رکنا،سردار رحیمی: سارقان به خودرو حامل واکسن های کرونا که به مراکز واکسیناسیون در تهران منتقل می شدند حمله کرده و چند صد واکسن کرونا به سرقت رفت.

روز گذشته رکنا خبری مبنی بر سرقت دو محموله واکسن کرونا را منتشر کرد. خبر به سرقت رفتن دو محموله از سوی کیانوش جهانپور- سخنگوی سازمان غذاو دارو و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت تایید شد.

سارقان بعد از خروج خودرو حامل واکسن از انبار وزارت بهداشت در منطقه یافت آباد به خودرو حمله کرده و ضمن ضرب و شتم راننده واکسن ها را سرقت کردند.

امروز سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت وگو با رکنا ضمن تائید این سرقت تاکید داشت که دو مورد سرقت نبوده و یک مورد بود در این سرقت 300 واکسن به سرقت رفته است.

سردار رحیمی در خصوص جزئیات این سرقت گفت: فردی که مامور انتقال این واکسن ها از انبار وزارت بهداشت به مرکز واکسیناسیون بود یک زن بود. خودرویی که قرار بود واکسن ها با آن منتقل شود یک خودرو کرایه ای بود.(تاکسی ) و سارقان به خودرو حمله کرده و محموله واکسن را به سرقت بردند.

بنا بر این گزارش، این سرقت در یک ماه گذشته صورت گرفته و تحقیقات برای دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =