کد خبر: 236721
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
اسکوتر برقی

شرکت Ola اعلام کرده است قصد دارد سالانه 10 میلیون اسکوتر برقی بسازد که تمام این وسایل نقلیه از طریق کارخانه «فیوچر فکتوری» ساخته می‌شود که طبق گفته این شرکت به‌طور کامل توسط زنان اداره و مدیریت خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت Ola اعلام کرده است قصد دارد سالانه 10 میلیون اسکوتر برقی بسازد که تمام این وسایل نقلیه از طریق کارخانه «فیوچر فکتوری» ساخته می‌شود که طبق گفته این شرکت به‌طور کامل توسط زنان اداره و مدیریت خواهد شد. این شرکت توسط باویش آگاروال اداره می‌شود و بخش ای-موبیلیتی استارت‌آپ Ola را تشکیل می‌دهد. وی می‌گوید که هدف آخرین پروژه مرتبط با او ایجاد حمل‌ونقل پاک، حذف رد پای کربن و ایجاد نیروی کار فراگیر است. آگاروال کارآفرین هندی و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت سواری Ola Cabs است. او این شرکت را با دوست خود آنکیت باتی در دسامبر 2010 تاسیس کرد و این کارخانه در فاصله 2.5 ساعتی جنوب‌شرقی بنگلور واقع شده است و آگاروال می‌گوید که برای ساخت کارخانه فیوچر فکتوری تقریبا 330 میلیون‌دلار نیاز خواهد داشت.

شرکت سازنده اسکوتر برقی، با 10 هزار کارمند زن 


آگاروال همچنین نوشته است که این شرکت بیش از 10 هزار زن را استخدام خواهد کرد. این کار شرکت را به‌بزرگ‌ترین کارخانه‌ای در جهان تبدیل می‌کند که اداره آن به‌طور کامل توسط کارمندان زن انجام می‌شود. تولید اسکوتر برقی S1 و S1 پرو برای ارائه به‌بازار داخلی هند و همچنین بازارهای صادراتی بین‌المللی در فهرست اهداف شرکت قرار گرفته است. Ola S1 و S1 پرو از این نظر جالب توجه هستند که نسبت به‌سایر اسکوترهای برقی با اندازه مشابه، عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند. قیمت آن‌ها نیز شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد و این امر به‌خوبی می‌تواند فروش این مدل‌ها را در سطح جهانی افزایش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =