کد خبر: 236931
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
ماشین شارژی

انتخاب نوع ماشین شارژی از بین تنوع زیاد این محصول می‌تواند انتخابی سخت به نظر بیاید اما ما در ادامه راهنمای مختصری که نیاز است قبل از خرید انواع ماشین شارژی به آن‌ها دقت کنید را به‌اختصار آورده‌ایم

برای انتخاب بهترین ماشین شارژی کودکان هر فردی معیار های منتخب خود را دارد . خیلی از مشتریان به رنگ ماشین دقت می کنند، خیلی ها به تک موتوره بودن یا چند موتوره بودن، قیمت ماشین شارژی، بچه گانه یا بزرگسال بودن، قدرت ماشین، تعداد صندلی ماشین و... . در ادامه این مقاله راهنما انتخاب بهترین ماشین شارژی در سال 1400 از فروشگاه ماشین شارژی لامبورگینی همراه ما باشید.

انتخاب نوع ماشین شارژی

انتخاب نوع ماشین شارژی از بین تنوع زیاد این محصول می‌تواند انتخابی سخت به نظر بیاید اما ما در ادامه راهنمای مختصری که نیاز است قبل از خرید انواع ماشین شارژی به آن‌ها دقت کنید را به‌اختصار آورده‌ایم:

در ابتدا توصیه می‌کنیم که ماشین‌های شارژی با کیفیت خریداری کنید؛ زیرا ساعاتی که کودک با این وسیله بازی سرگرم است بسیار زیاد است. فریب قیمت‌های پایین را نخورید زیرا کودک قرار است بارها و بارها با این ماشین خود به دیوار، مبل و... برخورد کند! این کار برای کودک بسیار لذت‌بخش است؛ بنابراین ماشینی را انتخاب کنید که بدنه محکمی داشته باشد.

ابعاد را با توجه به سن کودک انتخاب کنید: در فروشگاه برلیانس شما ابعاد مختلفی از انواع ماشین شارژی را خواهید یافت. از ماشین بازی سواری برای کودک نوپا گرفته تا ماشین‌های بزرگ‌تر برای کودکان تا سن ۸ سال. اگر بودجه محدودی دارید توصیه ما این است که ماشینی را انتخاب کنید که کودک بتواند در سنین بالاتر نیز از آن استفاده کند.

خرید ماشین‌هایی که ریموت دارند برای والدین بسیار کاربردی است: ریموت های از راه دور به والدین کمک خواهند که مسیر حرکت کودک را کنترل کنند و اجازه قرارگیری در مسیرهایی که امکان خطر و یا گیرکردن وجود دارد را به آن‌ها ندهند.

توجه به امکاناتی چون قدرت موتور و فرمان هیدرولیک بسیار مهم است. ماشین شارژی دو موتوره و ماشین چهار موتوره بالطبع دارای قدرت و سرعت‌های متفاوتی هستند.

توصیه برلیانس این است که اگر قرار است کودک در آپارتمان کوچک بازی کند، ماشین بازی تک موتوره انتخاب معقولانه‌تری است. همچنین وجود فرمان هیدرولیک کنترل ماشین را برای کودک بسیار راحت‌تر می‌کند.

انواع موتور شارژی اویان تک:

موتورهای شارژی نیز همانند ماشین شارژی یک اسباب‌بازی هیجان‌انگیز برای کودک به شمار می‌رود. انواع مدل‌های موتور شارژی موجود در فروشگاه اویان تک عبارت است از:

موتور شارژی چهارچرخ

موتور شارژی سه‌چرخ

موتور شارژی دوچرخ

موتور شارژی برای کودکان سه سال به بالا مناسب‌تر است و برخلاف ماشین‌های شارژی برای کودکان زیر سه سال توصیه نمی‌شود. چراغ‌های رنگی، پخش موزیک، صندلی چرم و...از دیگر امکانات موتورهای شارژی کودک است.

ماشین شارژی بی ام و

شرکت BMW که در ایران با نام بی‌ ام‌ دبلیو و بی ‌ام ‌وی نیز شناخته شده، در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. در زبان آلمانی به‌ معنای صنایع موتوری با واریا است. از تولیدکنندگان بنام خودرو های لوکس و موتور سیکلت در جهان به ‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد. این شرکت در حال حاضر در کشور های آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی، انگستان و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید خودرو دارد. ماشین شارژی برند بی ام و تحت لیسانس شرکت معتبر BMW بوده و برای دختران و پسران سنین 2 نهایتا 6 سال مناسب می باشد. از آنجایی که هر ماشین شارژی دارای یک سری مشخصات و آیتم های مشترک می باشد آن چیزی که ماشین شارژی bmw را نسبت به سایر محصولات در جایگاه بهتری قرار می دهد دارا بودن استانداردهای کیفی بالا می باشد.

همه ما می دانیم که BMW مخفف کیفیت است.

بهترین ماشین شارژی BMW ارزان و باکیفیت

بهترین موتورشارژی بی او وی ارزان و با کیفیت

  • ماشین شارژی BMW X6
  • ماشین شارژی BMW M6 کولردار
  • ماشین شارژی شاسی بلند BMW 8088
  • ماشین شارژی بی ام و فضایی
  • ماشین شارژیBMW X5 مدل 110
  • ماشین شارژی BMW i8 متالیک مانیتوردار
  • bmw1588
  • BMW GT3
  • BMW X6M
  • BMW I8
  • ماشین شارژی کد : ۹۰۸۸
  • ماشین شارژی چهار موتوره دو نفره کد ۹۰۸۸
  • ماشین شارژی بی ام دبلیو کد ۵۳۰۱
  • ماشین شارژی بی ام دبلیو کد jj258
  • موتور شارژی بی ام دبلیو ۵۶۰۷

منبع: فروشگاه برلیانس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =