کد خبر: 237099
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹
تویوتا هایلوکس Revo

یک تیونر تایلندی تصمیم گرفته است تویوتا هایلوکس Revo را با کیت بدنه پت‌فایندر روانه بازار کند؛ به‌امید این‌که بتواند رقیب قدرتمندی برای پیکاپ فورد باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا هایلوکس یکی از پیکاپ‌های شناخته‌شده آفرودی در بازار جهان محسوب می‌شود که در کشورمان نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. تاکنون تویوتا نسخه ارتقایافته‌ای از هایلوکس را به‌بازار عرضه نکرده است؛ درحالی ‌که برخی رقبا همچون فورد رنجر رپتور به‌راحتی توجه علاقه‌مندان به‌پیکاپ‌های فوق قدرتمند را به‌سمت خود جلب می‌کنند.

تویوتا هایلوکس Revo با کیت بدنه پت‌فایندر

حال یک تیونر تایلندی تصمیم گرفته است تویوتا هایلوکس Revo را با کیت بدنه پت‌فایندر روانه بازار کند؛ به‌امید این‌که بتواند رقیب قدرتمندی برای پیکاپ فورد باشد. سپرهای فلزی مخصوص آفرود، هواکش کاپوت، چراغ‌های LED روی سقف، گلگیرها و لاستیک‌های مخصوص گل‌ولای بخشی از تجهیزات این پیکاپ آفرودی هستند. تیونر هیچ تغییری در پیشرانه تویوتا هایلوکس Revo ایجاد نکرده و همچنان بزرگ‌ترین و قوی‌ترین موتور این خودرو، پیشرانه 2.8 لیتری توربودیزل با 201 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتون‌متر گشتاور است.

تویوتا هایلوکس Revo با کیت بدنه پت‌فایندر

قیمت کیت بدنه پت‌فایندر حدود شش‌هزار دلار است و مالکان می‌توانند تجهیزات اضافه‌ای را برای تویوتا هایلوکس تیون‌شده خود خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =