کد خبر: 237153
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
سوناتا N Line بلک‌ادیشن

هیوندای به‌تازگی نسخه‌ای خاص از هیوندای سوناتا N Line را با نام بلک‌ادیشن به‌بازار آمریکا عرضه کرده است و تبلیغات این خودرو درجریان نمایش فیلم G.I. Joe اورجینز مشاهده شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،هیوندای به‌تازگی نسخه‌ای خاص از هیوندای سوناتا N Line را با نام بلک‌ادیشن به‌بازار آمریکا عرضه کرده است و تبلیغات این خودرو درجریان نمایش فیلم G.I. Joe اورجینز مشاهده شد. هیوندای سوناتا N Line بلک‌ادیشن درحال حاضر قابل خرید از نمایندگی‌های هیوندای در ایالات‌متحده است و مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های مشکی فانتوم یا سفید کوارتز سفارش دهند.

معرفی هیوندای سوناتا N Line بلک‌ادیشن

بسیاری از قطعات ظاهری این خودرو همچون رینگ‌ها و دستگیره درها با نسخه استاندارد متفاوت است و هیوندای به‌تجهیزات داخلی اشاره نکرده است؛ اما سوناتا N Line به‌مواردی همچون فرمان اسپرت چرمی، صندلی‌های اسپرت، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو، شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند و سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر 10.25 اینچی مجهز است. زیر کاپوت آن همچنان موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با 290 اسب‌بخار قدرت و 422 نیوتون‌متر گشتاور قرار گرفته و برای انتقال قدرت در این خودرو نیز از گیربکس هشت‌سرعته دوکلاچه استفاده شده است. تنها یک‌هزار دستگاه هیوندای سوناتا N Line بلک‌ادیشن در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد و قیمت پایه هرکدام از آن‌ها 34 هزار و 750 دلار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =