کد خبر: 237178
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
بهمن‌دیزل

طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه بهمن، حسین خضری به سمت مدیرعامل شرکت بهمن‌دیزل و محمد محمدی به سمت مدیرعاملی سیباموتور منصوب شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»،طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه بهمن، حسین خضری به سمت مدیرعامل شرکت بهمن‌دیزل و محمد محمدی به سمت مدیرعاملی سیباموتور منصوب شدند. مراسم تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید شرکت‌های سیباموتور و بهمن‌دیزل با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه بهمن برگزار شد.
حسین خضری با مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات، 27سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو را دارد. وی پیش از این به مدت 10 سال مدیرعامل شرکت سیباموتور بوده است. در سوابق کاری خضری؛ مدیرعاملی شرکت ایران دوچرخ، عضویت در هیات‌مدیره شرکت بهمن‌دیزل، عضویت در هیات‌مدیره شرکت سیمان غرب و عضویت در هیات‌مدیره شرکت بهمن‌لیزینگ به چشم می‌خورد. مدیرعامل جدید بهمن‌دیزل از تجربیات خوبی در صنعت خودرو برخوردار است و تمام سطوح کارشناسی و مدیریتی در این صنعت را طی کرده و دوران موفقیت‌آمیزی در شرکت سیباموتور داشته است و با وجود تحریم‌ها از شرکت سیباموتور یک شرکت سودده ساخته که نشان از توانمندی بالای وی دارد. محمدی با بیش از 30 سال سابقه در صنعت و تحصیلات مهندسی صنایع با گرایش مدیریت سیستم و بهره‌وری از دانشگاه تربیت مدرس، از سال 1370 جذب کارخانه موتورسازی ایران‌خودرو شد و پس از مدتی در سمت مدیر کارخانه موتورسازی به فعالیت خود ادامه داد.
او پس از پیوستن به گروه سایپا در سال 1381 در سمت قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل مگاموتور فعالیت کرد. از دیگر مسئولیت‌های وی می‌توان به عضویت در هیات‌مدیره شرکت مگاموتور، شتابکار، کیان‌خودرو، نصیرماشین، نساجی ایران (تبریز) و آهنگری تراکتورسازی تبریز، مدیرعامل ساپکو، معاون ساخت شرکت مهندسی و توسعه و ساخت واگن‌های مسافری ره‌نورد از شرکت‌های ایدرو و رئیس هیأت‌مدیره واگن پارس اشاره کرد. محمدی که پیش از این سکاندار شرکت بهمن‌دیزل بود، جایگزین حسین خضری در شرکت سیباموتور شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =