کد خبر: 237691
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
ایکس 22 پرو

ایکس ۲۲ جدید با لقب پرو، عضو تازه نفس خانواده کراس اوورهای ام وی ام محسوب می شود که در طول هفته های گذشته، مورد توجه بسیاری از رسانه ها و مردم قرار گرفته است. ایکس ۲۲ پرو به زودی وارد بازار می شود و جانی تازه به بازار کراس اوورهای اقتصادی می بخشد.

ام وی ام ایکس ۲۲ کراس اوور کوچک شرکت مدیران خودرو است که سالهاست در بازار خودرو ایران حضور دارد. این محصول که از محبوب ترین کراس اوورهای کامپکت موجود در بازار به شمار می رود، در طول سالیان گذشته توانسته با اتکا بر ظاهر جوان پسند، امکانات مناسب و مشخصات فنی قابل قبول، مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گیرد. اکنون با گذشت چند سال از عرضه این محصول، مدیران خودرو تصمیم به عرضه جدیدترین فیس لیفت ایکس ۲۲ گرفته است. ایکس ۲۲ جدید با لقب پرو، عضو تازه نفس خانواده کراس اوورهای ام وی ام محسوب می شود که در طول هفته های گذشته، مورد توجه بسیاری از رسانه ها و مردم قرار گرفته است. ایکس ۲۲ پرو به زودی وارد بازار می شود و جانی تازه به بازار کراس اوورهای اقتصادی می بخشد.

شرکت مدیران خودرو در مرحله نخست، ایکس ۲۲ پرو را در جمع مالکان ایکس ۲۲ به نمایش گذاشت. این برنامه که تحت عنوان گردهمایی مالکان ایکس ۲۲ با اجرای مسابقات پینت بال برگزار شد، امکان ملاقات مشتریان با نسل جدید این خودرو را فراهم کرد. جوانان حاضر در این برنامه، استایل ظاهری مدرن ایکس ۲۲ پرو را که از ترند روز پیروی می کند، پسندیدند.

در گام بعدی، خبرنگاران، رانندگی با ایکس ۲۲ پرو را در پیست اتومبیلرانی آزادی تجربه کردند. مدتی بعد، برنامه تست درایو ایکس ۲۲ پرو برای مشتریان عادی نیز به اجرا در آمد.

به عقیده مشتریان، استفاده از موتور توربو در ایکس ۲۲ پرو منجر به افزایش شتاب و چالاکی این کراس اوور کامپکت شده است. اما اولین برخورد عموم مردم با ایکس ۲۲ پرو در مرکز خرید کوروش در غرب تهران اتفاق افتاد. جایی که بسیاری از جوانان، همزمان با شرکت در مسابقه حدس آهنگ و دیگر برنامه های مفرح، ایکس ۲۲ پرو را از نزدیک دیدند و با ویژگی های این خودرو آشنا شدند.

ایکس ۲۲ پرو به بازار می آید

یکی از ویژگی های جدید ایکس ۲۲ پرو که توجه مشتریان را جلب کرد، سیستم صوتی و مولتی مدیای مدرن آن است که از نمایشگر ۹.۰ اینچی با وضوح تصویر بالاتر، بهره می برد.

خریداران جوان با وجود این نمایشگر بزرگتر، علاقه بیشتری به راندن ایکس ۲۲ پرو پیدا کرده اند و با نشستن درون کابین و استفاده از سیستم مولتی مدیای جدید، حس مدرنیته و کاربردی بودن را از این خودرو دریافت می کنند.

بعد از اجرای برنامه های مختلف برای معرفی ایکس ۲۲ پرو در تهران، اکنون این محصول در نمایندگی های مدیران خودرو در سایر شهرها نیز حاضر شده است تا علاقمندان به آن بتوانند از سراسر کشور با کراس اوور جدید ام وی ام آشنا شوند.

ایکس ۲۲ پرو به بازار می آید

بسیاری از مشتریان و مردم در برخورد نخست با ایکس ۲۲ پرو، ظاهر جذاب و جدید آن را پسندیده اند. طراحی کابین خودرو به کلی تغییر کرده و فرم تازه تری به خود گرفته است. غربیلک فرمان و صفحه کیلومتر ایکس ۲۲ پرو نیز از نو طراحی شده اند و بیشتر با سلیقه مشتریان جوان همخوانی دارند. دیگر جذابیت نسل جدید ایکس ۲۲، آپشن های رفاهی و ایمنی آن است.

از نگاه مشتریان، وجود امکاناتی همچون ترمز پارک برقی، فرمان الکتریکی، اتو هلد و سیستم کنترل پایداری، ایکس ۲۲ پرو را به گزینه ای ارزشمند در برابر رقبا بدل می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =