برمبو

سیستم ترمز در خودرو یکی از مهم‌ترین بخش‌ها که با ایمنی افراد سروکار دارد شناخته می‌شود و از این حیث تولید محصولات جدید و نوآور و عرضه محصولاتی که سطح ایمنی را افزایش می‌دهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سیستم ترمز در خودرو یکی از مهم‌ترین بخش‌ها که با ایمنی افراد سروکار دارد شناخته می‌شود و از این حیث تولید محصولات جدید و نوآور و عرضه محصولاتی که سطح ایمنی را افزایش می‌دهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شرکت برمبو به‌عنوان پیشرو و مبتکر شناخته‌شده فناوری ترمز به‌همراه مهندسان شرکت جنرال‌موتورز، سیستم ارتقای عملکردی ترمز را برای خودروهایی مانند شورولت‌ سیلورادو، تاهو، سیرا، یوکان و... طراحی و آزمایش کردند.
سیستم ارتقای عملکرد ترمز برمبو برای عملکرد بی‌صدا و ثابت درخیابان و همچنین توقف قابل اعتماد و قوی هنگام کار یا بکسل طراحی شده است.
براین اساس جنرال‌موتورز تیم برمبو را به‌منظور طراحی یک کالیپر شش‌پیستونی که بیش از ۲۰ پروفیل چرخ مختلف را در خود جای می‌دهد، به‌چالش کشید. این روند به‌مشتریان این امکان را می‌دهد که سیستم ارتقای عملکرد ترمز شش‌پیستونی جسورانه را درترکیب با طیف گسترده‌ای از تولیدات جنرال‌موتورز اضافه کنند.
دام لستر، مهندس ارشد جنرال‌موتورز می‌گوید: «مشتریان پیکاپ و شاسی‌بلند جنرال‌موتورز انتظار دارند تمام ویژگی‌های تولیدی یکسان، از جمله سیستم‌ ایمنی و کیفیت را دراختیار داشته باشند و درعین حال تجربه رانندگی با سیستم ترمز جدید را با ارتقای لوازم جانبی به‌دست آورند.»
دن سندبرگ، رئیس و مدیرعامل برمبو آمریکای شمالی نیز درخصوص این سیستم نوآورانه و مزیت‌های آن می‌گوید: «سیستم ارتقای ترمز برمبـــــو به‌مشتریان این فرصت را می‌دهد تا محصول شورولت، کامیون GMC و شاسی‌بلـــــند یا کادیلاک اسکالا را که قبلا دراختیار داشته‌اند یا تازه خریداری کرده‌اند، با عمــــلکرد نهایی ترمز ارتقا دهند.»
این کالیپر قرمز منحصربه‌فرد شش‌پیستونی دور یک روتور بزرگ و دارای تهویه می‌پیچد که نه‌تنها عالی به‌نظر می‌رسد و دهانه چرخ را پر می‌کند، بلکه به‌ترمزگیری بهینه و کنترل بهتر هنگام حمل بار یا کشیدن تریلر کمک می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =