کد خبر: 237809
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۳
جک E10X

کمپانی JAC با عرضه خودروهای متعدد به‌شدت درحال ترویج ماشین‌های برقی در مکزیک بوده و بخش‌های مختلف و حتی خودروهای کاری را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی JAC با عرضه خودروهای متعدد به‌شدت درحال ترویج ماشین‌های برقی در مکزیک بوده و بخش‌های مختلف و حتی خودروهای کاری را مورد هدف قرار داده است. اخیرا به‌عنوان بخشی از جشن 15 سالگی کارخانه سیوداد ساهاگون (در مکزیک)، کمپانی JAC از عضو برقی جدید خود رونمایی کرد. خودرو JAC E10X درواقع جانشین e Sei 1 با ظرافت بیش‌تر، بهبود طراحی و ویژگی‌های جدیدتر برای رانندگی شهری است.

هاچ‌بک جدید جک E10X معرفی شد

این خودرو یک موتور الکتریکی در زیر کاپوت دارد که انرژی خود را از یک باتری 30.2 کیلووات-ساعتی تامین کرده و محور جلو را حرکت می‌دهد. گفته می‌شود E10X با شارژ کامل باتری قادر به‌پیمودن مسافتی حدود 360 کیلومتر است. موتور به‌کاررفته در جک جدید قدرتی معادل با 60 اسب‌بخار داشته و گشتاور آن به 150 نیوتون‌متر می‌رسد. هاچ‌بک جدید به‌سیستم موتور احیاکننده مجهز بوده و دارای سه‌حالت رانندگی است.

هاچ‌بک جدید جک E10X معرفی شد

جک E10X با دو مدل متفاوت در مکزیک عرضه می‌شود. مدل نخست کارگو (Cargo) نام دارد که فاقد صندلی‌های عقب بوده و فضای بیش‌تری را برای حمل بار فراهم می‌آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =