کد خبر: 238697
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
تارا

شرکت ایران خودرو برای نخستین بار و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، اقدام به صدور دعوت نامه های خودروی تارا با امکان سفارش گذاری رنگ های خاص کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ایران خودرو به منظور ایجاد امکان انتخاب رنگ‌های متنوع برای محصول تارا دستی، دعوتنامه‌های این محصول را با شرایط انتخاب رنگ صادر کرده است. این رنگ های خاص شامل نقره ای تیتانییوم، قهوه ای کادرو و سرمه ای متال همراه با پوشش نانو سرامیک است.
پوشش نانوسرامیک خودرو روشی برای حفظ زیبایی و شفافیت رنگ خودرو است که در عین حال، موجب دوام رنگ و جلوگیری از کدرشدگی آن در طول زمان می‌شود. این روش با توجه به عمر بالای آن، در درازمدت می‌تواند از نظر اقتصادی نیز توجیه‌پذیر باشد. ضمن این‌که با اعمال این پوشش توسط ایران خودرو، خللی در گارانتی رنگ خودرو ایجاد نمی شود.
از دیگر مزایای این پوشش نانو سرامیک می توان به زیبایی و درخشندگی خودرو، مقاومت در برابر خط و خش های سطحی، محافظت از رنگ بدنه اتومبیل در برابر سنگ پریدگی های جاده ای، باران های اسیدی و گرد و خاک، جلوگیری از آفتاب ‌سوختگی، تسریع در تمیز کردن و نیز محافظت در برابر اکسیداسیون و سایر آسیب‌های محیطی و همچنین آب گریزی (هر نوع مایع در تماس با این سطح از روی آن می‌لغزد) اشاره کرد.
شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) رنگ محصولات را به درخواست مشتریان مجهز به پوشش نانو سرامیک می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =