میشلن

نسل پنجم میشلن پایلوت اسپرت با عملکرد فوق‌العاده بالا، ویژگی‌های بهبودیافته و تمرکز بر طول عمر در بازار عرضه شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،نسل پنجم میشلن پایلوت اسپرت با عملکرد فوق‌العاده بالا، ویژگی‌های بهبودیافته و تمرکز بر طول عمر در بازار عرضه شد. میشلن به‌شکل رسمی نسل پنجم تایرهای فوق‌عملکردی پایلوت‌اسپرت را با ادعای بهبود در چسبندگی کلی، عملکرد عالی در آب‌وهوای مرطوب و طول عمر بیشتربه بازار عرضه کرده است. Pilot Sport 5 اکنون در 50 سایز در اروپا با طیف کامل (17 تا 21 اینچی) از مارس 2022 در دسترس خواهد بود.
البته فعلا بازار سیاه سایزهای منتخب را با قیمت‌هایی از 107پوند برای هر لاستیک عرضه می‌کند. اما وجه اشتراک اکثر خودروهای پرفورمنس مدرن چیست؟ اگر جواب شما لاستیک‌های میشلن باشد پاسختان درست است.
هنگام معرفی یک خودرو پرفورمنس شاهد استفاده از لاستیک‌های میشلن در آن هستیم. بر اساس آنچه توسط میشلن ژاپن منتشر شده است می‌توانیم نگاهی به نسخه بهینه‌شده از بهترین لاستیک کنونی دنیا یعنی میشلن PS 4S داشته باشیم.
این لاستیک هم‌اکنون با نام پایلوت اسپرت ۵ معرفی شده است. در سال‌های اخیر احترام بیشتری برای لاستیک‌ها قائل شده‌ایم.
قطعا لاستیک‌های جدید به اندازه ارتقای ECU یا نصب فنرهای جدید هیجان‌انگیز نیستند اما یک دست لاستیک خوب می‌تواند تجربه رانندگی را بهبود بخشد. لاستیک‌های خوب می‌توانند فاکتورهای سواری با یک خودرو پرفورمنس را تغییر دهند چراکه لاستیک‌ها باعث ارتباط خودرو با جاده می‌شوند.
به همین دلیل شرکت‌ها اهمیت زیادی به ساختار لاستیک‌ها می‌دهند. حالا که به اهمیت لاستیک‌ها اشاره کردیم، باید به این سوال هم پاسخ دهیم که چرا میشلن پایلوت اسپرت ۵ جدید یک لاستیک برجسته و متمایز است؟ براساس داده‌های کیفی و اطلاعات جمع‌آوری‌شده در این سال‌ها، بسیاری از افراد معتقدند لاستیک‌های کنونی میشلن پایلوت اسپرت 4S بهترین لاستیک‌های بازار هستند.
لاستیک جدید میشلن پایلوت اسپرت ۵ در تست‌های کمّی و بازخوردهای کیفی نسبت‌به میشلن پایلوت اسپرت 4S بهبود یافته، لاستیک پایلوت اسپرت ۵ جدید ۱.۷درصد ثانیه سریع‌تر از پایلوت اسپرت 4S در پیست تست خیس میشلن عمل کرده، علاوه بر بهبود عملکرد در جاده‌های خیس، لاستیک پایلوت اسپرت ۵ حدود ۱.۵درصد سریع‌تر از لاستیک پایلوت اسپرت 4S در جاده‌های خشک بوده است.
میشلن می‌گوید بهبودهای رخ‌داده در این لاستیک منجر به سواری لذت‌بخش‌تری می‌شوند. نشانگر جدید Wear2check نیز جدید به رانندگان اجازه می‌دهد به‌راحتی ساییدگی لاستیک‌ها را کنترل کنند.
همچنین با دیواره جانبی مشکی مات تازه طراحی‌شده (شبیه طراحی تایر پیست Cup 2) ظاهر این نسل نسبت به پایلوت اسپرت‌های نسل پیشین نیز قابل تشخیص است. البته صحبتی در مورد اینکه چه زمانی نسخه‌های Pilot Sport 5 S را با عملکردهای بهتر خواهیم دید، اعلام نشده است، اما نسخه‌های استاندارد در 50 سایز در اروپا با طیف کامل از ماه مارس عرضه می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =