مسابقه‌های Late Model

طراحی سیستم ترمز شامل اجزای مختلف آن از کولیس گرفته تا لنت‌ترمز به‌سمت تخصصی شدن می‌رود و شرکت‌های بزرگ و پیشرو در این خصوص محصولاتی مناسب شرایط خاص یک مدل خودرو تولید می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،طراحی سیستم ترمز شامل اجزای مختلف آن از کولیس گرفته تا لنت‌ترمز به‌سمت تخصصی شدن می‌رود و شرکت‌های بزرگ و پیشرو در این خصوص محصولاتی مناسب شرایط خاص یک مدل خودرو تولید می‌کنند. به‌عنوان مثال سیستم ترمز خودروهای مسابقه‌ای متناسب با شرایط خاکی جاده یا شرایط صعب‌العبور طراحی می‌شود و این روند سبب شده است رانندگان برای سیستم ترمز مناسب شرایط پیش ‌روی خود حق انتخاب‌ زیادی داشته باشند.
شرکت طراح و تولیدکننده سیستم‌ ترمز برمبو به‌نوآور بودن معروف بوده و این شرکت به‌طور مداوم درحال عرضه محصولات جدید با فناوری و نوع تولید جدید است. در تازه‌ترین محصول ارائه‌شده این شرکت اقدام به‌طراحی سیستم ترمزی مختص خودروهای مسابقه‌ای کرده است. برمبو با استفاده از تجربه ۴۵ ساله خود دربحث تحقیق و توسعه سیستم‌های ترمز مسابقه‌ای بسته‌ای جامع درحوزه طراحی مدرن سیستم ترمز مسابقه‌ای طراحی و عرضه کرده است.
دان سندبرگ، رئیس و مدیر اجرایی برمبو آمریکای‌شمالی می‌گوید: «سیستم ترمز Brembo Late Model به‌طور خاص برای رانندگان و خودروهایی طراحی شده است که به‌دنبال سطح بالاتری در توقف خودرو هستند و نیاز رانندگان مسابقه‌های Late Model سبب طراحی این سیستم شد. این سیستم به‌رانندگان حاضر درمسابقه این امکان را می‌دهد که در حاشیه یا پیاده‌رو سطح بالاتری از قدرت توقف را احساس کنند و عملکرد مطلوب ترمز کاملا نمایان خواهد بود. همچنین افرادی که از این سیستم استفاده می‌کنند، Brembo را با قیمتی مطابق با روح رقابت مدل Late دریافت خواهند کرد.»
وی تاکید می‌کند: «سیستم Brembo Late Model شامل کولیس‌های آلومینیومی، روتورهای چدنی متعادل، لنت‌ترمز با چندین ترکیب موجود براساس ترجیح راننده و سخت‌افزار حرفه‌ای است.» کولیس‌های آلومینیومی فورج‌شده برمبو از طراحی شعاعی نامتقارن استفاده می‌کنند که احساس بی‌نظیری را در پدال ایجاد می‌کند و دیسک‌های مدل جدید در اندازه‌های مختلف برای کاربردهای خاک و آسفالت عرضه شده است. برمبو با کمک تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان مطرح و استفاده از ترکیب انحصاری متالورژی، روتورهای ترمز مدل جدید خود را تولید کرده است. این ترکیب از پایداری حرارتی، وزن و عمر طولانی برخوردار است.
برمبو گزینه‌های لنت‌ترمز متنوعی را ارائه می‌کند که به‌رانندگان این امکان را می‌دهد این سیستم را براساس سبک رانندگی، سطح و پیکربندی مسیر مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند.
همچنین دربخش روغن‌ترمز، روغن‌ترمز Brembo HTC64 Premium دارای کمترین میزان تراکم‌پذیری است؛ درحالی که دمای جوش بسیار بالا، مرطوب یا خشک را ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =