image-20220306151739-1.jpeg

اگر در مسیر قرار مهم کاری یا یک دورهمی دوستانه، یک‌باره خودروی شما دچار مشکل ‌شود، چه خواهید کرد؟

اگر در مسیر قرار مهم کاری یا یک دورهمی دوستانه، یک‌باره خودروی شما دچار مشکل ‌شود، چه خواهید کرد؟

لغو قرار ملاقات و درخواست جرثقیل برای خودرو به اولین تعمیرگاه؛ یا ارتباط با یکی از مراکز سرویس خودرو و رفع ایراد خودرو در محل؟

تعمیر خودرو در محل

شرکت امداد خودرو ایران از شتاب‌دهنده‌های اپلکیشین بسپر و ارائه خدمات سرویس در محل

امروزه تعمیرات خودرو علاوه بر هزینه سنگین، نیازمند صرف وقت نیز می‌باشد و گاهی برای عیب‌یابی خودروهای خارجی ساعت‌ها باید در صف تعمیرگاه‌های تخصصی منتظر ماند.

اپلیکیشن‌ها و مراکز عیب‌یابی خودرو در محل، این امکان را فراهم کرده‌اند تا با حداقل معطلی، از عیوب خودروی خود با خبر شده و در صدد رفع آن برآیید.

عیب‌یابی خودرو در محل به معنی عیب‌یابی ناقص و بدون تجهیزات نیست، بلکه مراکز تعمیر و خدمات‌دهی خودرو در یک محل نماینده خود را با تجهیزات کامل اعزام می‌کنند تا مشکل فرد درخواست‌دهنده به درستی یافت و برطرف شود و از اتلاف وقت و هزینه‌های اضافه ناشی از انتقال خودرو تا تعمیرگاه کاسته شود. علاوه بر این گاها بعضی عیوب به چشم راننده کوچک می‌آیند و بی‌توجه به آن خودرو را حرکت می‌دهند تا به تعمیرگاه برسانند و این حرکت دادن خودرو باعث نقص فنی جدی شده که در نتیجه مالک خودرو را متحمل هزینه بیشتری خواهد کرد.

شرکت امداد خودرو ایران از شتاب‌دهنده‌های اپلکیشین بسپر و ارائه خدمات سرویس در محل

تعویض و عیب یابی باتری در محل

احتمالا برای شما و یا نزدیکان‌تان پیش آمده است که به جهت سهل انگاری و روشن گذاشتن چراغ خودرو و یا برخی عیب‌های اساسی‌تر با نیامدن برق پشت آمپر و روشن نشدن خودرو مواجه شده باشید.

در گذشته و به روش سنتی، خودرو را سرازیری قرار می‌دادند و با نیروی انسانی خودرو را به حرکت در می‌آوردند تا روشن شده و باطری شارژ شود. استفاده از باطری خودروی دیگر برای استارت اولیه نیز رایج بوده که متاسفانه این روش همیشه پاسخگو نبود. تاریکی شب، نبود فردی برای کمک، شارژ نشدن باتری و غیره، مالک خودرو را دچار دردسر می‌کرد.

امروزه مراکز خدمات و تعمیر خودرو در محل، با اولین تماس و یا ثبت در اپلیکیشن‌های موجود به کمک آمده و عیب باتری را به شکل اساسی برطرف می‌کنند. از این رو شاید بهتر است بگوییم به همراه داشتن اطلاعات یکی از مراکز خدمات خودرو در محل، از واجبات رانندگی است.

حضور تعمیرکار در محل

تعمیر خودرو یک امر تخصصی است و به تبع آن باید به فرد متخصص سپرده شود مثلا بسیاری از افراد نمی‌دانند که در صورت جوش آوردن خودرو باید چه اقداماتی انجام دهند و امکان دارد با یک حرکت اشتباه و باز کردن بی موقع درب رادیاتور خودرو باعث به وجود آمدن سوختگی شدید برای خود و دیگران شوند.

گاهی اوقات فرد از کوچک‌ترین تعمییرات هم عاجز می‌شود. به عنوان مثال: پیچ‌های چرخ خودرو در کارخانه توسط دستگاه بسته می‌شود و آچار چرخ‌های معمولی قادر به باز کردن پیچ‌ها نیستند و شما بعد از یک پنچری ساده نیز به یک تعمیرکار احتیاج پیدا خواهید کرد تا با تجهیزات مخصوص خود به کمک شما بیاید.

شرکت امداد خودرو ایران از شتاب‌دهنده‌های اپلکیشین بسپر و ارائه خدمات سرویس در محل

ارائه خدمات مربوط به خودرو در محل

تعویض روغن خودرو در محل

عدم تعویض روغن خودرو می‌تواند اثرات مخربی مثل خوردگی و ساییدگی قطعات داخلی موتور را به همراه داشته باشد. از این رو تعویض آن حائز اهمیت است. از طرفی مرغوب نبودن روغن و پایین بودن درصد گرانروی روغن نیز می تواند آسیب‌زا باشد. به این دلایل لازم است از مراکز معتبر و به موقع برای تعویض روغن کمک بگیریم. اما شلوغ بودن این مراکز و معطلی‌های ناشی از آن باعث می‌شود افراد تعویض روغن را به تاخیر بیاندازند و متحمل هزینه‌های بیشتری شوند. مراکز ارائه خدمات در محل این امکان را فراهم کردند تا تعویض روغن در محل بدون هیچ گونه معطلی انجام شود.

حضور کارشناس بیمه در محل

در گذشته گرفتن خسارت از شرکت‌های بیمه یکی از سخت‌ترین کارها بعد از تصادف به شمار می‌آمد به نحوی که باید طرفین تصادف در یکی از مراکز بیمه حاضر می‌شدند و پس از بررسی و عکس‌برداری کارشناس مربوطه، خسارت به طرفین پرداخت می‌شد که این فرایند، هزینه جرثقیل و معطلی زیادی برای طرفین تصادف به همراه داشت. اما با روی کار آمدن مراکز خدمات خودرو در محل با حضور کارشناس سیار بیمه در محل و بررسی‌های لازم در صورت کامل بودن مدارک طرفین، خسارت تعیین و پرداخت خواهد شد.

زیبا سازی خودرو در محل

نصب تجهیزات صوتی و تصویری و یا دودی کردن شیشه خودرو و نصب لامپ‌های ال‌ایی‌دی و برچسب‌های تزئینی از اموری است که جوانان علاقه زیادی نسبت به آن دارند اما گاها تمایل دارند که اعضای خانواده نیز نظر خود را در رابطه با زیبایی خودرو اعلام کنند. در این شرایط حضور اعضای خانواده در مراکز نصب سیستم صوت و تصویر یا زیبا سازی خودرو، امری غیرمعقول است. بعضی از مراکز خدمات و تعمیر خودرو در محل، امکان نصب آپشن‌های خودرویی را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، امکان دریافت نظرات دیگران را نیز جویا شد.

شرکت امداد خودرو ایران از شتاب‌دهنده‌های اپلکیشین بسپر و ارائه خدمات سرویس در محل مزیت استفاده از اپلیکیشن‌های خدمات و تعمیر خودرو در محل

  1. دقت در آدرس

هنگام استفاده از اپ می‌توان آدرس دقیق و محل دقیق محل قرار گیری خودرو را به درستی مشخص کرد تا رسیدن کارکنان مراکز خدمات خودرو در محل به راحتی انجام پذیرد و از اتلاف وقت مشتری نیز جلوگیری شود.

  1. مشخص بودن هزینه

فهرست هزینه‌های مربوط به هر خدمت، در اپلیکیشن به رویت مشتری می‌رسد. تا مشتری ضمن بررسی قیمت‌ها متناسب با بودجه خود، اقدام به درخواست خدمات خودرویی مورد نیاز کند.

  1. زمانبندی دقیق

دریافت خدماتی مانند تعویض روغن که نیازمند سرعت عمل بالا نیست را می‌توان طبق زمانبندی مورد نظر انتخاب کرد تا در زمان موردنظرتان، کارکنان مراکز در محل حضور یابند.

  1. مشخص کردن نوع خدمات

در اپلیکیشن سوال‌های مختلفی مانند مدل خودرو، سال تولید و غیره مورد پرسش قرار می‌گیرد تا نوع خدمت و ابزار مورد نیاز به طور دقیق مشخص شود.

  1. بررسی مراکز مختلف

در عموم اپلیکیشن‌ها قسمتی برای اعلام نظر دریافت‌کنندگان خدمت وجود دارد تا نظرات خود را درخصوص نحوه خدمات‌دهی مراکز یادداشت کنند.

با مطالعه نظرات می‌توانید مرکز موردنظر خود را برای دریافت خدمت، بررسی و مورد ارزیابی قرار دهید.

نتیجه گیری

اپلیکیشن‌های تعمیرات خودرویی و خدمات خودرو در محل با هدف راحتی دارندگان خودرو و صرفه‌جویی در وقت رانندگان راه‌اندازی شده است. در هر کجای کشور که باشید نیازی نیست ساعت‌ها در کنار جاده منتظر بایستید تا خودروی عبوری به کمک شما بیاید.

تنها با یک تماس و یا با ثبت درخواست با استفاده از یک اپلیکیشن ساده مانند «بسپر» به راحتی می‌توانید از امدادگران درخواست کمک کرده تا در اولین فرصت به کمک شما بیایند.

اگر قصد دارید سرویس خودرویتان بدون معطلی در محل موردنظرتان انجام شود، با اپلیکیشن «بسپر» در محیطی به دور از کرونا و بدون نیاز به صرف وقت، خودروی خود را به روز کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =