کد خبر: 239678
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴
نخستین خودرو برقی

نخستین خودرو برقی در عراق توسط شرکت بریتانیایی جگوار عرضه شد. البته این خودرو در اتریش و باتری‌های آن در لهستان تولید شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،نخستین خودرو برقی در عراق توسط شرکت بریتانیایی جگوار عرضه شد. البته این خودرو در اتریش و باتری‌های آن در لهستان تولید شده است. این شرکت به‌تازگی از دفتر مرکزی خود در بغداد رونمایی کرده است که شامل یک مرکز خدماتی استاندارد و دیجیتالی نیز می‌شود. آن‌ها همچنین اعلام کردند که مدل برقی آی-پیس برای تست رانندگی در اختیار مشتریان احتمالی قرار خواهد گرفت. این نمایندگی اعلام کرده است به‌طور کامل از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد که این نیز دستاورد بزرگ دیگری برای عراق است. هنوز مشخص نیست که آیا ایستگاه‌های شارژ کافی برای مشتریان این خودرو در عراق وجود دارد یا خیر؛ اما این نشان‌دهنده پیشرفت این کشور در صنعت‌خودرو است. یک خودرو برقی با مهندسی و طراحی بریتانیایی، از یک خودروساز زیرمجموعه یک شرکت هندی که خودروهای خود را در اتریش تولید کرده و قطعاتش را از لهستان تامین می‌کند، فرصت‌های جدیدی را در اختیار خاورمیانه قرار داده است. این امر نشان‌دهنده این واقعیت است که وقتی انسان‌ها به‌جای جنگیدن با یکدیگر همکاری کنند، اتفاقات خوبی برای همه جهان خواهد افتاد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    خوشبحال عراقی ها کاش میشد بریم عراق بخریم همون جلو پنجره ش می ارزه به همه خودروهای ایرانی
  • رضا IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    باید پلیس بصورت نا محسوس در سطح شهر وجاده ها باشد تا متخلفین احساس امنیت نکنند اگر با وجود دیدن پلیس یا دوربین رعایت کنند به درد نمی خورد باید پلیس با ماشینهای شخصی یا با استفاده از وسایل عمومی بصورت نامحسوس متخلفین را رصد وبا اعمال جرایم سنگین از تخلف جلوگیری کنند ما در سطح شهر اهواز رانندگان به راحتی از چراغ قرمز عبور می کنند یا سرعت را رعایت نمی کنند موتور وسه چرخه آنها قصشون جداست ظاهرا تافته جدا بافته هستند وهیچ قانونی را مراعات نمی کنند اگر با سه چرخه تصادف کردی هیچک جوابگو نیست نه بیمه نه پلیس چون بیمه نیستن گواهی نامه هم ندارند مورد عجیب دیگه تبدیل موتور به سه چرخه که دریک مورد روی یکی از پل‌های اهواز سه چرخه بعلت عدم استاندارد وبار سنگین شروع به عقب رفتن تصادف با ماشین پشت سر کرد باید جلوی این بی قانونی ها گرفته بشه تا با از بین رفتن مهترین سرمایه کشور که نیروی انسانی است جلوگیری کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =