تراکتورساز

کمپانی توموسان (TÜMOSANK) به‌عنوان تولیدکننده تراکتور و پیشرانه‌های سنگین مستقر در استانبول ترکیه، قرارداد دوساله‌ای  با شرکت کاسترول امضا کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی توموسان (TÜMOSANK) به‌عنوان تولیدکننده تراکتور و پیشرانه‌های سنگین مستقر در استانبول ترکیه، قرارداد دوساله‌ای با شرکت کاسترول امضا کرده است. این دو شرکت همکاری خود را از سال 2002 آغاز کردند. براساس این قرارداد جدید، کاسترول در تحقیق و توسعه توموسان شرکت خواهد کرد و روانکارهایی را برای استفاده در خطوط مونتاژ و بخش خدمات پس از فروش در 387 نمایندگی خدمات تاییدشده این شرکت در سراسر ترکیه ارائه می‌کند.
حلیم توسون (Halim Tosun) مدیرکل توموسان گفت: «در توموسان، رویکرد خدمات نوآورانه خود را در نقاط بیشتری به مشتریان خود خواهیم رساند و با توجه به این مهم، به ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود ادامه خواهیم داد. توافقی که ما انجام دادیم نمونه مهمی از تعهد ما برای خدمات با کیفیت در همه
زمینه‌هاست».
ازسوی‌دیگر آیهان کوکسال (Ayhan Koksal)، مدیر کاسترول ترکیه، اوکراین و آسیای‌مرکزی گفت: «ما به دارندگان وسایل نقلیه کمک می‌کنیم تا با استفاده از روغن مناسب تولیدشده توسط توموسان برای محافظت از قطعات مهم خودروها و تجهیزاتی که در شرایط سخت کار می‌کنند، عملکرد روز اول خودرویشان را برای مدت طولانی حفظ کنند. همچنین روی توسعه روغن‌های معدنی برای استفاده در موتورهای تراکتورهای نسل جدید با هم کار می‌کنیم.»
کمپانی توموسان در سال 1976 با هدف تولید موتورمحرکه، گیربکس و تجهیزات مشابه تراکتور تاسیس شد. اما فعالیت خود را بر تولید پیشرانه دیزلی و تراکتور متمرکز کرد. در سال 2015، این شرکت با تولید و فروش تجهیزات کشاورزی با برند توموسان فعالیت خود را گسترش داد. حالا توموسان با گسترش خانواده محصولات خود در سال 2016 به کار خود ادامه می‌دهد. همچنین توموسان تولید و فروش لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی را در سال 2016 آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =