آپولو‌تایر

سازنده هندی تایر از راه‌اندازی مرکز نوآوری‌های دیجیتال خود در لندن خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سازنده هندی تایر از راه‌اندازی مرکز نوآوری‌های دیجیتال خود در لندن خبر داد. این شرکت قرار است به‌عنوان بخشی از استراتژی دیجیتالی برای پیاده‌سازی استانداردهای نسل چهارم صنعتی‌سازی (Industry 4.0) مرکز نوآوری از فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای حل مشکلات پیچیده تولید با تمرکز بر بهبود کارایی، کیفیت و پایداری شیوه‌های تولید خود استفاده خواهد کرد.
این مرکز با دانشگاه گلاسکو همکاری می‌کند و اکنون نیز در حال اجرای یک برنامه کارآموزی مداوم برای دانشجویان رشته‌های STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی) به‌عنوان بخشی از استراتژی دولت بریتانیاست. این اعلامیه در حالی منتشر شده که بوریس جانسون از هند بازدید کرده است و دو کشور در مورد همکاری تجاری و اقتصادی بریتانیا و هند گفت‌وگو کردند.
نیراج کانوار (Neeraj Kanwar) نایب‌رئیس و مدیر عامل آپولوتایر گفت: «این دیدار برای روابط بریتانیا و هند پس از برگزیت بسیار مهم است. دفتر ما در لندن مرکز تخصصی یک سازمان جهانی 2.5 میلیارد دلاری است که بر 20هزار کارمند در سراسر جهان مدیریت می‌کند.
بیش‌از 130 کارمند در شش شرکت تجاری داریم که از تولیدات پیشرفته، فناوری‌های جدید، هوش مصنوعی و حمل‌ونقل به شیوه نوین فقط در بریتانیا پشتیبانی می‌کنند. 5 میلیون پوند در مرکز نوآوری دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و انتظار می‌رود به سفر دیجیتالی‌سازی و سایر سرمایه‌گذاری‌هایمان در رایانش ابری و داده‌ای ادامه دهیم.» مرکز نوآوری آپولو نتیجه برنامه رشد پنج ساله این شرکت و شامل سرمایه‌گذاری قابل‌توجه در فناوری و زیرساخت‌های ابری است.
برنامه‌های دیجیتال استراتژیک این شرکت برای احداث مرکز نوآوری دیجیتال در بریتانیا و اجرای مهندسی و معماری این هاب استفاده می‌شوند و شرکت‌های متخصص در لندن برای کمک به توسعه پروژه‌های کاربردی پیچیده این شرکت مشاوره می‌دهند. بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا گفت: «تجارت و سرمایه‌گذاری بین بریتانیا و هند باعث ایجاد مشاغل خوب و حفظ معیشت در هر دو کشور می‌شود.
بسیار خوشحالم که آپولوتایر تصمیم گرفته است به لژیون شرکت‌های هندی که در بریتانیا سرمایه گذاری می‌کنند، بپیوندد و بخش فناوری را در کشور ما تقویت کند و رشد اقتصادی را پیش ببرد.» این شرکت یکی از اعضای موسسه جهانی «Top Employer Certification» است که بهترین سازمان‌ها را برای کار در بریتانیا و خارج از این کشور شناسایی و معیارهای مختلفی را برای مقایسه بین‌ رشته‌های مختلف تعیین می‌کند.
آپولو تحت مدیریت اونکار کانوار از یک شرکت تولید تایر هندی به یک غول بین‌المللی با طیف گسترده‌ای از محصولات قابل ارائه به مشتریان مختلف با حضور جهانی تبدیل شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریم IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام خسته نباشید کمکمون کنید برنده بشیم خیلی بی ماشینی سخته با دوتا فرزند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =