کانتیننتال

شرکت تایرسازی کانتیننتال با بزرگ‌ترین و بلندترین چرخ‌وفلک دنیا «عین‌دوبی» (چشم دوبی) به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم جهان، همکاری می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت تایرسازی کانتیننتال با بزرگ‌ترین و بلندترین چرخ‌وفلک دنیا «عین‌دوبی» (چشم دوبی) به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم جهان، همکاری می‌کند. تایرهای کانتیننتال برای کمک به راه‌اندازی «عین‌دوبی» واقع در جزیره «بلوواتر» که توسط هلدینگ دوبی اداره می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ۶۴ تایر کانتیننتال در عین دوبی، مورد استفاده قرار گرفته است، البته همه این تایرها مجهز به سنسور ContiPressureCheck هستند و به صورت دیجیتالی توسط فناوری ContiConnect نظارت می‌شوند. این سیستم شرایط دسترسی مداوم به بازخوردهای تایرها را فراهم می‌کند که این امکان از طریق یک پورتال وب یا برنامه قابل دسترسی است. همچنین می‌توان گزارش‌ها و تحلیل‌های مربوط به نظارت بر فشار تایر را مشاهده کرد و به‌این ترتیب به حفظ آنها و فعال نگه داشتن «عین‌دوبی» کمک کرد. گفتنی است کانتیننتال مدت‌هاست در ساخت و عملکرد «چشم‌لندن» بریتانیا (چرخ‌وفلک اروپا که در سال ۱۹۹۹ راه‌اندازی شد)، نقش مهمی را ایفا کرده است، از همین رو آنها برای چرخش طولانی مدت و کیفیت و قابلیت بی‌نظیرشان برای «عین‌دوبی» نیز انتخاب شده‌اند. تایرهای کانتیننتال برای تحمل شرایط بسیار سخت، بارهای سنگین و کاربری طولانی‌مدت ساخته شده‌اند، این لاستیک‌های سنگین و بدون تیوب، دارای پروفیل آج بسیار عمیق و بدنه‌ای محکم هستند و نسبت به لاستیک‌های استاندارد دیگر، مقاومت بیشتری در برابر آسیب و سوراخ شدن دارند. ۶۴ تایر به عنوان غلتک‌ در سیستم‌های محرک عمل می‌کنند تا «عین‌دوبی» را در چرخشی آهسته و پیوسته‌ نگه دارند و به مسافران منظره بی‌نظیر ۳۶۰درجه‌ای از امارت را نشان می‌دهند. ترکیب ویژه مقاوم در برابر سایش و سیم‌های متقاطع S مانند، امکان کشش عالی را در همه شرایط فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها درکنار هم ترکیب می‌شوند تا محصولی فوق‌العاده و با کارایی بالا تولید کنند که درعین حال برای ساعات زیاد و سطوح بسیار بالا از ایمنی هم برخوردار باشد. «عین‌دوبی» با ۱۱۲۰۰ تن فولاد، ۲۴۰۰ کیلومتر کابل، ظرفیت ۱۷۵۰ نفر در ۴۸ کابین جادار، در مقایسه با دیگر چرخ‌وفلک‌های دنیا بسیار بزرگ است بنابراین نیاز دارد هریک از اجزای آن از بالاترین استاندارد کیفیت برخوردار باشند. به همین دلیل تایرهای کانتیننتال برای این کار بهترین انتخاب هستند.

درباره «عین‌دوبی»
«عین‌دوبی»؛ بزرگ‌ترین و بلندترین چرخ‌وفلک جهان است که بیش‌از ۲۵۰متر ارتفاع دارد. ۴۸ کابین مسافربری با ظرفیت حمل بیش‌از ۱۷۵۰ بازدیدکننده دور تا دور چرخ‌وفلک را می‌پوشانند. این سازه رکوردشکن، تجربه‌های بی‌رقیب و فراموش‌نشدنی از جشن‌ها، اجتماعات و همچنین منظره‌ای ۳۶۰ درجه از دوبی را ارائه می‌دهد. این چرخ‌وفلک که یکی از دارایی‌های معتبر مجموعه سرگرمی هلدینگ دوبی است، به سرعت به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین جاذبه‌های خاورمیانه شناخته شد. «عین‌دوبی» نقشی استراتژیک در حمایت از چشم‌انداز بلندمدت دوبی برای تقویت موقعیت جهانی خود به‌عنوان یک مرکز کلیدی گردشگری و در ادامه شهرت امارت به‌عنوان پیشرو در موقعیت‌های تفریحی و سرگرمی جهانی را ایفا می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =