شل

شل یک قرارداد بین‌المللی با کمپانی دیتکت تکنولوژیز (Detect Technologies) برای رسیدن به راهکارهای هوش مصنوعی یکپارچه T-Pulse در سراسر عملیات شرکت نفت  خود به امضا رساند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شل یک قرارداد بین‌المللی با کمپانی دیتکت تکنولوژیز (Detect Technologies) برای رسیدن به راهکارهای هوش مصنوعی یکپارچه T-Pulse در سراسر عملیات شرکت نفت خود به امضا رساند. این فناوری درحال‌حاضر از اتوماسیون انطباق ایمنی در دارایی‌های مختلف شرکت‌های چند ملیتی پشتیبانی می‌کند، اما با مشارکت جدید در حوزه‌ انرژی شاهد حضور این ماژول هوش مصنوعی در صنایع متنوع‌تر هستیم. دن جیوونز، معاون علوم محاسباتی و نوآوری‌های دیجیتال شل گفت: «از همان روزهای اولیه استفاده از فناوری T-Pulse Detect در شل تحت‌تاثیر این محصول و نبوغ تیم پشت آن قرار گرفته بودیم.
T-Pulse نشان داد می‌توان بینش‌های عملی را ایجاد کرد که فعالیت‌های ما را به میزان قابل‌توجهی ایمن‌تر کنند. دیدن تاثیر T-Pulse در شل برای کمک به دستیابی به اهدافمان تشویق‌کننده است.»
این خبر نخستین‌بار توسط یک استارت‌آپ فناوری در هندوستان منتشر شد که بخشی از برنامه Shell E4 به حساب می‌آمد و البته طی قراردادی با چارچوب جهانی که از سوی شل امضا شده است. براساس بیانیه مطبوعاتی منتشرشده توسط Detect، شل به لطف هوش مبتنی‌بر بینایی مشارکتی خود، رعایت ایمنی را با مداخلات به موقع به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است. علاوه‌بر این، Shell Ventures قرارداد سرمایه‌گذاری بلندمدتی را برای رشد بیشتر شرکت امضا کرده است.
دانیل راج دیوید (Daniel Raj David) مدیرعامل و بنیانگذار Detect Technologies افزود: «ما از اعتماد مداوم شل به Detect قدردانی می‌کنیم. امضای توافقنامه جهانی سرمایه‌گذاری در Detect توسط شرکت‌های انرژی‌محور برتر جهان، نشان‌دهنده اعتماد به مسیر حرکت ماست. این گواهی بر ماموریت ما برای ایجاد تغییر از طریق هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته برای ایجاد دنیای صنعتی ایمن‌تر و کارآمدتر شکل می‌گیرد.»
لازم به توضیح است T-Pulse یک فناوری متمرکز تجاری برای استفاده به حساب می‌آید و به‌منظور افزایش ایمنی و اطمینان افراد، تجهیزات و فرآیندها طراحی و ساخته شده است. این محصول قبلا در صنایع ساختمانی، پایین‌دستی، بالادستی، میان‌دستی، فراساحلی، پتروشیمی، بنادر، نیروگاه‌ها، فلزات و معادن، داروسازی، سیمان و یاردهای ساخت به‌کار گرفته شده بود؛ و حالا برای اولین‌بار شل اقدام به استفاده از این فناوری برای ارتقای ایمنی فرآیندهای خود در صنعت محصولات انرژی محور و پالایش کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =