کانتیننتال

براساس یادداشت تفاهمی که بین «کانتیننتال‌تایر» مالزی با روانکارهای «بی‌پی‌کاسترول» مالزی منعقد شد، قرار است برنامه تجاری ترکیبی به مشتریان وفادار هر دو برند ارائه شود که براساس آن می توانند در خریدهای مختلف از مشوق‌ها، بازخریدها و پاداش‌های متنوعی  بهره‌مند شوند.

به گزارش «اخبار خودرو»،براساس یادداشت تفاهمی که بین «کانتیننتال‌تایر» مالزی با روانکارهای «بی‌پی‌کاسترول» مالزی منعقد شد، قرار است برنامه تجاری ترکیبی به مشتریان وفادار هر دو برند ارائه شود که براساس آن می توانند در خریدهای مختلف از مشوق‌ها، بازخریدها و پاداش‌های متنوعی بهره‌مند شوند. به‌دنبال این همکاری، Continental Tire و BP Castrol Lubricants تحقیقات متنوعی را برای استفاده از شبکه گسترده، پیشنهادها و همچنین تخصص یکدیگر و ابتکارات مشترک انجام خواهند داد. این برندها در تلاش هستند با برنامه‌هایی برای رشد و گسترش فروشگاه‌هایی با برند مشترک در سراسر کشور حضور خود را توسعه دهند. کانتیننتال یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان تایر و خودرو در جهان است که در دفتر مرکزی آن در هانوفر آلمان مستقر است. امروزه کانتیننتال‌تایر مالزی بیش از 2500 کارمند در دو کارخانه بزرگ تایر در این کشور در اختیار دارد. این کارخانه‌ها و انواع مختلف تایرها را در آسیا و اقیانوسیه ازجمله ژاپن، هنگ‌کنگ، تایوان، برونئی، اندونزی، تایلند، استرالیا و کره‌جنوبی تامین می‌کنند.
آندره سوموروا (Andrea Somorova)، مدیرعامل کانتیننتال‌تایر مالزی گفت: «تقاضای یکسانی برای هر دو برند و محصولات ما در بازار مالزی در بین مالکان ممتاز وجود دارد. در همین زمینه پیشنهادی ارائه ‌شد که درنهایت تصمیم گرفتیم در کنار یکدیگر پیشنهادها را برای ارائه خدمات بهتر تجمیع کنیم. باور داریم با ارائه خدمات طولانی‌مدت و برتر هر دو برند در بازار، جایگاه برند موردعلاقه مشتریان در تعمیر و نگهداری خودرو را حفظ خواهیم کرد.» همچنین گان وی‌کیونگ (Gan WeeKiong)، مدیرفروش بازار مالزی و سنگاپور کاسترول گفت: «این شرایط به‌خاطر تعهد و رضایت از هر دو برند است زیرا نیروهای خود را برای حضور در مالزی گسترش داده‌ایم. این شرایط از طریق تخصص ترکیبی ما که از جدیدترین امکانات پشتیبانی می‌کند، ایجاد می‌شود؛ همچنین به جلوداری و نوآوری در روند تامین امنیت بازار جهانی در زمینه خدمات و نگهداری به خودرو ادامه خواهیم داد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =