کد خبر: 240407
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
تویوتا لندکروزر 2022

مدت زیادی از عرضه نسل جدید تویوتا لندکروزر یعنی سری 300 به‌بازار نگذشته است؛ اما تیونرها در همین مدت کوتاه برای بهینه‌سازی شاسی‌بلند تویوتا دست به‌کار شده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدت زیادی از عرضه نسل جدید تویوتا لندکروزر یعنی سری 300 به‌بازار نگذشته است؛ اما تیونرها در همین مدت کوتاه برای بهینه‌سازی شاسی‌بلند تویوتا دست به‌کار شده‌اند. یکی از تیونرها، خان است که اکنون کیت وایدبادی یا پهن را برای تویوتا لندکروزر 300 معرفی و عرضه کرده است. کیت خان با تمرکز روی اسپرت کردن خودرو و افزودن زرق و برق به‌لندکروزر سری 300 ساخته شده است. نصب این کیت چندان به‌مذاق افراد ماجراجو خوش نخواهد آمد؛ اما برای مشتریان خاورمیانه‌ای (کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس) دوست‌داشتنی خواهد بود.

تویوتا لندکروزر 2022 با استایل خاورمیانه‌ای

مشتریان تویوتا در خاورمیانه همواره از کمبود زرق و برق لندکروزر شکایت دارند و اکنون نصب این کیت می‌تواند تا حدی آن‌ها را راضی کند. بیشترین تغییرات کیت خان لندکروزر سری 300 سهم جلوپنجره این خودرو بوده ‌و در جلو، لندکروزر 300 دارای یک جلوپنجره جدید، فینیشرهای ورودی و کاپوت مجهز به‌هواکش ساخته‌شده از فیبر کربن، به‌علاوه یک زیر سپر جلو با ورودی‌های مصنوعی و LED است. گلگیرهای عریض و رینگ‌های 22 اینچی قطعات مشهود نمای جانبی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =