موتورسیکلت باجاج پالس RS200 از پیشرانه تک‌سیلندر 200 سی‌سی بهره می‌برد که به‌لطف قرارگیری چهارسوپاپ در قسمت سرسیلندر و طراحی سه‌شمع برای احتراق کامل‌تر، قدرتی برابر 24.2 اسب‌بخار و گشتاوری معادل 18.6 نیوتون‌متر را تولید می‌کند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،بله؛ موتورسیکلت باجاج پالس RS200 از پیشرانه تک‌سیلندر 200 سی‌سی بهره می‌برد که به‌لطف قرارگیری چهارسوپاپ در قسمت سرسیلندر و طراحی سه‌شمع برای احتراق کامل‌تر، قدرتی برابر 24.2 اسب‌بخار و گشتاوری معادل 18.6 نیوتون‌متر را تولید می‌کند.
به‌دلیل وجود گیربکس شش‌سرعته و سیستم کلاچ چندصفحه‌ای غوطه‌ور در روغن و پیشرانه 200 سی‌سی و همچنین طراحی چهارسوپاپ در بالای پیستون در این موتورسیکلت، شاهد شتاب بهتر و سرعت بالاتری نسبت به‌دیگر موتورسیکلت‌های باجاج هستیم.
همچنین به‌لطف الگوبرداری از پیشرانه کی‌تی‌ام، قلب تپنده پالس RS200 از کیفیت بالا و استهلاک پایینی برخوردار است که سبب شده به‌اسپرت بایک باکیفیت بازار بدل شود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که پالس باجاج RS200 یک اسپرت‌بایک کامل نیست؛ زیرا قطعات اصلی موتور مانند پیستون فورج نبوده و وارد کردن فشار بیش از حد به‌موتور، سبب خرابی پیستون‌ و رینگ‌های آن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =