Zeller+Gmelin

کمپانی خصوصی Zeller+Gmelin، مستقر در آیسلینگن آلمان، سری زوبرا «Zubora 77» را به‌عنوان روانکارهای نسل بعد صنعت ذوب‌آهن معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی خصوصی Zeller+Gmelin، مستقر در آیسلینگن آلمان، سری زوبرا «Zubora 77» را به‌عنوان روانکارهای نسل بعد صنعت ذوب‌آهن معرفی کرد. این محصولات سازگاری قابل‌توجهی با سلامت محیط‌زیست و کارایی بالایی دارند. سال گذشته، Zeller+Gmelin اعلام کرد به‌طور مداوم روانکارهای خنک‌کننده قابل امتزاج با آب یا مایعات فلزکاری (MWF) حاوی اسید بوریک را از محصولات خود حذف خواهد کرد.
این روانکارهای خنک‌کننده با عملکرد بالا بدون استفاده از فلز بور، نیمه سنتتیک و قابل امتزاج با آب هستند، بنابراین سری زوبرا 77 سهم مهمی در سلامت و ایمنی در برش فلزات خواهد داشت. در فرمولاسیون محصولات جدید زوبرا نه‌تنها بور حذف شده، بلکه آزادکننده‌های فرمالدئید و مونو اتانول آمین (MEA) را نیز از فرمولاسیون خود حذف کرده‌اند. این محصولات همچنین بدون مواد تشکیل‌دهنده‌ای هستند که طبق دانش کنونی پتانسیل افزایش حساسیت را دارند ازجمله اسید آبئیتیک و رزین. این شرکت اعلام کرد «سازگاری با پوست» معیار اصلی توسعه این سری محصول بوده است. با افزودنی‌های ویژه، مایعات فلزکاری برای رفع نیازهای روبه‌رشد در زمینه حفاظت از ایمنی و بهداشت شغلی فرموله شدند. سازگاری خوب با پوست انسان طی آزمایش‌های بسیاری ثابت شده است. به‌گفته این شرکت، روانکارهای خنک‌کننده قابل‌امتزاج با آب بدون اسیدبوریک به‌هیچ‌وجه با شرایط حداکثر عملکرد ماشین‌کاری در طولانی‌مدت مشکلی ندارند. فرمول ابتکاری آنها باعث می‌شود روانکارهای خنک‌کننده در طولانی‌مدت پایدار باشند و عمر ابزار را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای افزایش دهند. علاوه‌بر این، افزودنی‌های بسیار موثر، روانکارهای جدید را حتی در سخت‌ترین فرآیندهای ماشین‌کاری، حتی با هندسه و قطر اجزای کوچک و سرعت حرکت بالا ایمن می‌کنند. خاصیت شست‌وشوی خوب روانکارهای سری زوبرا باعث حذف براده‌ها می‌شود، بنابراین تمیزی بیشتری دستگاه و افزایش قابلیت اطمینان فرآیند را ارائه می‌دهد. کمپانی Zeller+Gmelin با مجموعه‌ای روبه رشد از جایگزین‌های بدون اسید بوریک سعی می‌کند به تعهد خود بر حفاظت از سلامت و پایداری تاکید کند. آزمایشگاه توسعه محصول آنها در آیسلینگن به‌طور مداوم در حال افزایش سهم در بازار روانکارهای پایدار با صرفه‌جویی بالا در منابع و مهم‌تر از همه، درنظرگرفتن بهداشت و محیط‌زیست است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =