کد خبر: 240470
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
لاماری ایما

علی موسوی خرم، مدیر فروش آرین پارس موتور در خصوص آغاز فروش خودرو جدید لاماری اعلام کرد که اولین مرحله فروش این خودرو از سه‌شنبه هم‌زمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش شروع خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، علی موسوی خرم، مدیر فروش آرین پارس موتور در خصوص آغاز فروش خودرو جدید لاماری اعلام کرد که اولین مرحله فروش این خودرو از سه‌شنبه هم‌زمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش شروع خواهد شد. به‌گفته مدیر فروش آرین‌پارس‌موتور در یک هفته متقاضیان می‌توانند به این سامانه مراجعه و برای خرید این خودرو ثبت‌نام کنند. وی در خصوص روش‌های فروش این خودرو اظهار کرد: «آرین‌پارس‌موتور به دو روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش عادی، این خودرو را عرضه خواهد کرد. در فروش فوق‌العاده خودرو با قیمت قطعی 989 میلیون تومان و تحویل 90روز کاری به فروش می‌رسد.» وی افزود: «در روش پیش‌فروش عادی هم تحویل 120روز کاری خواهد بود. در این روش 50درصد قیمت به‌عنوان پیش‌فروش دریافت می‌شود که 494 میلیون و 500 هزار تومان است.» وی در ادامه بیان کرد: «مشتریان بعد از انتخاب نام شرکت در این سامانه، می‌توانند لاماری را به همراه طرح موردنظر انتخاب کنند. از سهمیه‌ای که برای فروش در این سایت در نظر گرفته شده، مطابق قانون مجلس 50درصد به قانون حمایت از جوانی جمعیت تعلق گرفته است. محدودیت‌های اعلام‌شده برای طرح جوانی جمعیت وجود ندارد ولی با هر کدملی تنها خرید یک دستگاه امکان‌پذیر است.» وی بیان کرد: «این طرح یک هفته ادامه خواهد داشت و بعد از آن نتایج اعلام می‌شود. قرعه‌کشی توسط سازمان حمایت انجام می‌شود و تا چند برابر ظرفیت به ما لیست ارائه می‌دهند. شرایط متقاضیان با راهور بررسی می‌شود و بعد از آن نتایج به سامانه فروش لاماری برای تکمیل ثبت‌نام، تکمیل‌وجه و عقد قرارداد و مراجعه به نمایندگی‌ها اعلام خواهد شد.» وی عنوان کرد: «باتوجه به حساسیتی که وزارت صمت و اداره کل خودرو دارد مجبور به حضور در قرعه‌کشی هستیم. آمادگی هرگونه همکاری با وزارت صمت و سازمان حمایت در مورد این موضوع را داریم.»
موسوی‌مقدم اظهار کرد: «تنها دغدغه‌ای‌ که وجود دارد مربوط به زمان قرعه‌کشی‌ها و نقدینگی شرکت‌هاست. همچنین دغدغه فروش سازمانی را هم داریم؛ شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف درخواست‌هایی از ما دارند که هم از نظر برندینگ و بازاریابی برای ما مثبت است و هم قصد داریم از این طریق نیاز جامعه را پاسخگو باشیم.» وی ادامه داد: «این در حالی است بحث نمایندگان ما هم مطرح است؛ با توجه به این که در چند سال اخیر واردات برند میتسوبیشی متوقف بوده است، نمایندگان ما متحمل هزینه‌های بسیاری شده‌اند. امیدواریم کمیته خودرو به این موضوع رسیدگی کند و سهمیه ویژه‌ای به آن‌ها اختصاص دهد.» مدیر فروش آرین‌پارس‌موتور ادامه داد: «سفارش اول ما 500 دستگاه خواهد بود که بخشی از آن را در همین سامانه و تحت این دو شرایط فروش اعلام می‌کنیم، مابقی را در مراحل بعد و بعد از آنالیز دیتاهای فعلی به فروش خواهیم رساند.» وی بیان کرد: «هنوز ایده‌ای در مورد تقاضای مردم نداریم، اگر تقاضا ادامه پیدا کند تیراژ را در سال آینده به دو برابر می‌رسانیم. تیراژی که برای امسال سفارش‌گذاری و قطعی شده، 3500 دستگاه است. اگر سطح داخلی‌سازی ما افزایش پیدا کند این تعداد امسال هم افزایش می‌یابد.» وی در پایان اظهار کرد: «در سال جاری دو محصول دیگر را هم خواهیم داشت؛ یک اس‌یووی کلاس B و یک سدان کلاس C که در نیمه سوم و چهارم سال جاری رونمایی خواهند شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =