کامینز

شرکت کامینز و دایملر تراک آمریکای‌شمالی (DTNA) به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کامیون‌های سنگین در آمریکای‌شمالی، در زمینه تجهیز و اخذ اعتبار کامیون‌های فریت‌لاینر کاسکادیا با پیشرانه پیل سوختی هیدروژنی کامینز برای استفاده در آمریکای‌شمالی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت کامینز و دایملر تراک آمریکای‌شمالی (DTNA) به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کامیون‌های سنگین در آمریکای‌شمالی، در زمینه تجهیز و اخذ اعتبار کامیون‌های فریت‌لاینر کاسکادیا با پیشرانه پیل سوختی هیدروژنی کامینز برای استفاده در آمریکای‌شمالی با یکدیگر همکاری می‌کنند. فریت‌لاینر از نسل چهارم نیروگاه پیل‌سوختی کامینز استفاده خواهد کرد و چگالی توان، کارایی و دوام بهتری را ارائه می‌دهد. تلاش مشترک در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از اهداف هر دو شرکت است و شامل روال تولید، ارائه محصول و فعالیت‌ این خودروها می‌شود.
پس از آزمایش موفقیت‌آمیز این پیشرانه، شرکت‌ها قصد دارند نمونه‌های اولیه را در سال 2024 برای مشتریان منتخب در دسترس قرار دهند. امی دیویس، معاون و رئیس نیو پاور در کامینز، گفت: «کامینز و کامیون‌های دایملر سابقه همکاری طولانی‌مدتی دارند.
گام بعدی در زمینه خودروهای الکتریکی پیل‌سوختی پیشرفتی هیجان‌انگیز برای حمل‌ونقل بدون آلایندگی است. پیل‌های سوختی هیدروژنی راه‌حلی امیدوارکننده برای نیازهای سنگین حمل‌ونقل سنگین به‌شمار می‌رود.
همکاری ما در این بازار نقطه عطف مهمی برای هر دو شرکت است زیرا درحال کار برای تسریع حرکت به سمت اقتصاد بدون کربن هستیم.» راکش آنیجا، معاون‌ارشد و رئیس بخش حمل‌ونقل برقی دایملرتراک آمریکای‌شمالی نیز گفت: «حمل‌ونقل تجاری بدون انتشار دی‌اکسیدکربن هم از نظر فنی باید امکان‌پذیر و هم از نظر اقتصادی برای مشتریان باید مقرون‌به‌صرفه باشد. بسته به کاربرد مشتری و ملاحظات زیرساخت انرژی، خودروهای هیدروژنی می‌توانند کاملا مکمل وسایل نقلیه برقی با باتری در تسریع سفر بدون کربن باشند. خوشحالیم که همکاری خود را با کامینز گسترش می‌دهیم تا خودروهای برقی سلول سوختی هیدروژنی را در مجموعه محصولات آینده خود بگنجانیم. همچنان بر خدمت به مشتریان خود با ارائه گزینه‌ای از فناوری‌های پیشرانه به آنها متمرکز می‌شویم و درنهایت به راه‌حل‌هایی می‌رسیم که به بهترین‌شکل با نیازهای تجاری آنها مطابقت دارد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

آخرین اخبار