کد خبر: 240518
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
سامانه یکپارچه فروش خودرو

به دنبال آنکه سامانه فروش (تخصیص) خودرو در روزهای ابتدایی فعالیت خود با اختلال‌ در روند ثبت‌نام روبه‌رو بود اما اکنون مشکلات و اختلالات برطرف شده است و متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام و درخواست خود را برای خرید خودرو مورد نظر ثبت‌ کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،به دنبال آنکه سامانه فروش (تخصیص) خودرو در روزهای ابتدایی فعالیت خود با اختلال‌ در روند ثبت‌نام روبه‌رو بود اما اکنون مشکلات و اختلالات برطرف شده است و متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام و درخواست خود را برای خرید خودرو مورد نظر ثبت‌ کنند.
سامانه فروش (تخصیص) یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com از روز یکشنبه هفته‌ی گذشته، در دسترس عموم قرار گرفت و فعالیت خود را رسما آغاز کرد. روزهای یکشنبه و دوشنبه، متقاضیان می‌توانستند از بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که ازسوی شرکت‌های خودروسازی ارائه‌ شده بود، مطلع شوند و از روز سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه)، اولین عرضه رسمی خودرو در قالب سامانه یکپارچه فروش خودرو با مهلت یک هفته‌ای برای ثبت درخواست توسط متقاضیان آغاز شد.
ازجمله مشکلاتی که متقاضیان با آن مواجه شده بودند، می‌توان به عدم اتصال با گوشی همراه در ساعات ابتدایی، مشکل در مرحله ربات (تایید من ربات نیستم)، اختلال در بارگذاری اطلاعات و عدم ثبت اطلاعات، عدم ارائه کد رهگیری و... اشاره کرد.
این اختلالات تا صبح چهارشنبه ادامه داشت و به‌طور کامل حل نشده بود اما اکنون سایت سامانه بطور کامل و بدون اختلال در روند، درحال فعالیت است و متقاضیان بدون مشکل می‌توانند به ثبت‌نام در سامانه و سپس ثبت درخواست برای خودرو مورد نظر خود از ۳۰‌خودرو ارائه‌شده از سوی شش خودروساز دولتی و خصوصی، در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید، اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =