ایکس 55 پرو

تیدو برسترس، رئیس فدراسیون بین‌المللی خودروهای تاریخی درحاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ خودروهای تاریخی در شیراز از خودرو ایکس 55 پرو به‌عنوان جدیدترین محصول مدیران‌خودرو رونمایی کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،تیدو برسترس، رئیس فدراسیون بین‌المللی خودروهای تاریخی درحاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ خودروهای تاریخی در شیراز از خودرو ایکس 55 پرو به‌عنوان جدیدترین محصول مدیران‌خودرو رونمایی کرد.
رئیس فدراسیون بین‌المللی خودروهای تاریخی با حضور در نمایندگی 505 مدیران‌خودرو در شیراز از خودرو ایکس 55 پرو به‌عنوان جدیدترین محصول مدیران‌خودرو رونمایی کرد. تیدو برسترس که برای برگزاری نمایشگاه بزرگ خودروهای تاریخی و به‌میزبانی مجموعه بازرگانی قاسم‌پور به‌شیراز آمده بود، برای نخستین‌بار از شناسنامه ویژه خودروهای تاریخی رونمایی کرد.
دکتر احمد قاسم‌پور خاطرنشان کرد از این فرصت پیش‌آمده می‌توان بهره جست و با برگزاری هرچه‌بهتر و با شکوه‌تر این همایش و ایجاد خاطره‌ای خوش برای او و همراهان در تصمیم‌گیری‌های تیدو و مجموعه تحت مدیریتشان، درجهت برنامه‌ریزی‌های فدراسیون برای ایجاد فرصت‌های مناسب نمایشگاهی در شهر شیراز به‌شکل چشمگیری تاثیرگذار بود. در پایان این مراسم از محصول جدید مدیران‌خودرو با عنوان X55 pro درمیان استقبال گسترده شهروندان و علاقه‌مندان به‌خودرو رونمایی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =