آرتاویل‌تایر

«گروه صنعتی رازی» با هدف ایجاد پویایی و بهره‌مندی از نیروهای متخصص صنعت تایر، مدیران ارشد شرکت‌های مرتبط با این صنعت را تغییر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،«گروه صنعتی رازی» با هدف ایجاد پویایی و بهره‌مندی از نیروهای متخصص صنعت تایر، مدیران ارشد شرکت‌های مرتبط با این صنعت را تغییر داد. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» دکتر محمدرضا گنجی، مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی با اعلام خبر تغییرات مدیریتی در سه شرکت یزدتایر آرتاویل‌تایر و نخ‌تایر رازی گفت: «مدیران ارشد گروه صنعتی رازی به‌عنوان دومین تولیدکننده انواع تایر خودرو در کشور با هدف استفاده از حداکثر ظرفیت افراد متخصص در این صنعت تصمیم به ایجاد تغییر در سطح مدیران‌عامل گرفتند.»
وی بیان کرد: «‌برهمین اساس دکتر اسکندر ستوده، مدیرعامل پیشین شرکت صنایع لاستیک یزد به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره این شرکت انتخاب و ایرج زمانی‌فرد به‌عنوان مدیرعامل یزد تایر منصوب شد.» البته تغییرات در دومین واحد تایرسازی گروه صنعتی رازی هم محدود به تغییر مدیرعامل بوده است. دکتر گنجی در این باره افزود: «با انتصاب ارسلان امتعلی به‌عنوان مدیرعامل آرتاویل‌تایر، علیرضا انصاری، مدیرعامل قبلی آرتاویل‌تایر به عنوان عضو موظف هیات‌مدیره و رئیس‌هیات مدیره آرتاویل تایر انتخاب شد.» محمدرضا گنجی از تغییر مدیرعامل شرکت نخ تایر رازی نیز خبر داد و افزود: «دکتر محسن غفاری جایگزین مهندس خیر شد.» وی هدف از این تغییرات را ایجاد تحول در تولید دانست و بیان کرد: «‌تمام این افراد آشنایی قبلی و تجربه کافی در صنعت تایر دارند. مدیرعامل جدید یزدتایر سابقه مدیرعاملی در لاستیک خوزستان را دارد و آقای امتعلی، مدیرعامل جدید آرتاویل تایر نیز پیش از این در شرکت ایران‌یاسا به‌عنوان مدیرعامل مشغول به کار بوده است.» به‌گفته گنجی، دکتر محسن غفاری نیز با سابقه فعالیت در گروه صنعتی بارز به نخ تایر رازی آمده است.
مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی از ارتقای کیفیت تولید تایر در آرتاویل تایر و برند گلدستون خبر داد و گفت: «امروز کیفیت لاستیک‌های گلدستون با یزد تایر برابری می‌کند. بر همین مبنا با اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصول گارانتی ۴۰ماهه تعویض را نیز برای تولیدات آرتاویل تایر درنظر گرفته‌ایم. وی تکمیل زنجیره تامین تایر در گروه صنعتی رازی را از دیگر برنامه‌های دومین تایرساز کشور دانست و اظهار کرد: «قطع وابستگی به خارج کشور در بخش مواد اولیه تایرسازی از اولویت‌های گروه صنعتی رازی است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =